Pelješki most dobio pozitivno mišljenje i 85 posto sredstava iz EU

Pelješki most
Pelješki most Dubrovnik, 24.9.2015. - Voditelj izrade Studije utjecaja na okoliš mosta kopno – Pelješac Stjepan Kralj rekao je u èetvrtak u Dubrovniku kako je u njoj glavni zakljuèak da je takav zahvat prihvatljiv za prostor i okoliš te kako nema bitnih utjecaja zbog kojih realizacija Pelješkoga mosta ne bi bila moguæa. foto HINA / Nikša MILETIÆ / mm

Pozitivno mišljenje dala je Neovisna kontrola kvalitete (Independent Quality Review – IQR), a u sljedeća tri mjeseca znat će se i konačna odluka Europske komisije o financiranju Pelješkog mosta, odnosno, ukoliko u tom vremenskom razdoblju Europska komisija ne odbije financiranje Projekta smatrat će se da je isti odobren i to u iznosu koji je Republika Hrvatska tražila, a što je ujedno i najveći mogući iznos.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

– Ovim pozitivnim mišljenjem napravljen je pretposljednji korak do konačne potvrde Komisije i slijedi slanje prijave projekta u Europsku komisiju, koju će uputiti Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova EU, kao Upravljačko tijelo Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija“ 2014.-2020. iz kojeg bi se projekt trebao financirati u iznosu od 420,3 milijuna eura.

Zaprimljenim pozitivnim mišljenjem IQR-a dugotrajna procedura prijave velikog infrastrukturnog projekta Europskoj komisiji, (u sektoru prometa projekte čija vrijednost iznosi 75 milijuna eura i više) privodi se kraju, a podsjetimo, do ovog koraka bilo je potrebno pripremiti opsežnu dokumentaciju, izraditi prijavu projekta i dobiti potvrdu JASPERS – stručnjaka.

Projekt Pelješkog mosta s pristupnim cestama, kojim će se prometno povezati razdvojeni teritorij Republike Hrvatske, pa tako i Europske unije, bit će dugačak 32.53 km i sastojat će se od tri glavne faze koju čine:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

1. Pelješki most (u duljini od 2,4 km)

2. Pristupne ceste na Pelješcu: Duboka (D8) – Zaradeže (D414) (u duljini od 12.04 km)

3. Obilaznica Stona: Zaradeže (D414) – Đonta Doli (D8), (podijeljena je na 2 dijela, odnosno, na usklađivanje D414 između Zaradeže (D414) – Prapratno (D414) i izgradnju obilaznice Prapratno (D414) – Donta Doli (D8) (u duljini od 18.09 km) – stoji u priopćenju Ministarstva mora, prometa i infrastrukture.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.