Europska djeca i dalje prilijepljena za televiziju

Usprkos konkurenciji interneta, europska djeca provode dva sata dnevno ispred televizije, a prema ispitivanju, za vjernost tog gledateljstva žestoko se bore tv kuće.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U Francuskoj, Njemačkoj, Italiji, Španjolskoj i V. Britaniji, djeca su prosječno gledala televiziju dva sata i šest minuta dnevno u prvih šest mjeseci ove godine, što je devet minuta manje nego 2013. i tri minute manje nego 2009., prema studiji koju je objavila Eurodata TV Worldwide.

To su minimalni pomaci koji se mogu objasniti meteorološkim prilikama.

Kako bi sačuvali mladu publiku, tv kuće daju sve od sebe, a tržište se konsolidira kako to ilustrira njemački primjer dolaskom Disney Channela na TNT, besplatnog u Njemačkoj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Postaja privlači 7,1 posto gledatelja među djecom od tri do 13 godina, iza vodeće tv postaje za mlade Super RTL sa 17,8 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.