“Selfie” s Oscara podijeljena 3,2 milijuna puta na Twitteru

„Selfie“ komičarke Ellen Degeneres i Bradleyja Coopera, Meryl Streep, Brada Pitta, Jennifer Lawrence i drugih koji su sudjelovali na nedavno održanim dodjelama nagrada Američke akademije filmskih umjetnosti i znanosti Oscar na društvenoj mreži Twitter postala je viralna te je s njezina profila podijeljena više od 3,2 milijuna puta, što je najviše dosad.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema tvrtki Twitter Inc poslano je oko 14,7 milijuna tweetova vezanih uz Oscare, a prema podacima Nielsena aktivnosti društvenih mreža po pitanju Oscara skočile su 75 posto u odnosu na godinu prije, prenosi Hina. Ujedno, ovogodišnji su Oscari najgledaniji u zadnjih deset godina.

Jedan od glavnih pokrovitelja ovogodišnjih, 86. Oscara bio je Samsung te se tako u prvom planu našao jedan od uređaja iz njihove ponude čime su dokazali da su jedni od vladara marketinškoga tržišta kad su u pitanju mobilni telefoni.

Samsung je za oglašavanje u pauzi za reklame prema procjenama potrošio oko 20 milijuna dolara, no zapravo je najveću reklamu kompanija dobila tijekom samog prijenosa Oscara kada se Degeneres u nekoliko navrata fotografirala njihovim uređajem. Samsung je odbio komentirati financijski dio ugovora koji je potpisao s televizijskom mrežom ABC koja je prenosila Oscare.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osim Samsunga, u prvom je planu bila i pizzerija iz koje je voditeljica naručila pizzu i podijelila dijelu publike. Kutije su sadržavale logo Coca-Cole koja se nije oglašavala jer je glavni oglašivač bio njihov rival Pepsi, kako prenosi Yahoo Finance.

Prikriveno oglašavanje prosječna publika gotovo i da ne zamjećuje budući da su proizvodi plasirani u prirodnom, svakodnevnom kontekstu i konzumentima se nameću podsvjesno, no oglašivačima donose veliku dobit.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.