Sloveniju zahvatila Melanijamanija

Foto: fah

Zlatna torta “Melanija”, papuče “Bijela kuća”, turističke ture od Sevnice do Ljubljane – Slovenija ne gubi vrijeme u iskorištavanju marketinških mogućnosti činjenice da joj najslavnija kći uskoro postaje američka prva dama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Glamurozna supruga izabranog predsjednika Donalda Trumpa pomogla je da se njezina domovina uvrsti na kartu američkih turista u Europi.

Broj američkih turista u Sloveniji porastao je prošle godine za 11 posto, objavila je Slovenska turistička organizacija (STO).

“Interes se nije samo povećao od Trumpove pobjede, počeo je rasti čim je objavio predsjedničku kandidaturu”, kaže glasnogovornica STO-a Livija Kovač Kostantinovič.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Slovenija je postala poznatija u američkoj javnosti. STO zato planira intenzivniju kampanju na američkom tržišzu u 2017.”, kazala je Kovač Konstantinovič.

Ona očekuje dodatni priljev turista nakon što Trump preuzme dužnost 20. siječnja, posebno u Sevnici, rodnom gradu Melanije Knavs.

Iako se malo tko u Sevnici sjeća svoje slavne sugrađanke, koja je gradić koji je bliži Zagrebu nego Ljubljani napustila još kao tinejdžerica u potrazi za manekenskom karijerom, to nije spriječilo lokalne poduzetnike da iskorištavaju “Melanijamaniju”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U slastičarnici Julija u Sevnici možete kušati Melanijinu tortu, od bijele čokolade i orašastih plodova i sa ‘zlatnim’ preljevom. Kriška košta tri eura.

Slastičarka Darja Jelenc kaže da je torta hit među Slovencima i strancima.

“Posljednjih nekoliko tjedana prodali smo ih stvarno mnogo. Ljudi dolaze čak iz Ljubljane kako bi je probali”, rekla je Jelec, koja sanja i o većem uspjehu nakon inauguracije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U jednom rustikalnom restoranu u blizini nudi se Melanijin jelovnik, s pastrvom kao glavnim jelom.

Prodaju se i Melanijine palačinke s borovnicama, kremom od vanilije i, naravno, zlatnim prahom.

Putnička agencija Muranica uskoro u ponudu planira uvrstiti “Melanijinu turu” od Sevnice preko Ljubljane do Milana, gdje je počela manekensku karijeru.

Čak se i lokalna tvornica obuće Kopitarna Sevnica pridružila maniji i lansirala na tržište ograničenu količinu luksuznih papuča “Bijela kuća”. Jedan par su već poslali budućoj prvoj dami.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bračni par Trump, međutim, nije oduševljen time što Melanijino ime iskače na svakom koraku. Angažirali su odvjetnika da zaustave korištenje njihovih imena i fotografija u komercijalne svrhe bez dopuštenja.

Općina Sevnica je stoga uklonila plakate s Melanijinim imenom, a mjesni proizvođač meda promijenio je etiketu na kojoj se tvrdilo da se radi o medu iz “Melanijina vrta”.

Neki drugi su promijenili nazive svojim prozivodima, pa se tako u pizzeriji Rondo “Trumpov burger” sada zove “predsjednički”.

Slovenski novinar Dejan Steinbuch kaže da se radi o običnom marketinškom triku. Većinu Slovenaca za Melaniju nije briga, napisao je, jer već dugo ne živi u zemlji i nije učinila ništa kako bi je promovirala u inozemstvu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.