Djeci nemojte tepati nego im pričajte kao da razgovarate s odraslima

Ukoliko želite da se djetetov mozak i inteligencija bolje razviju s njime trebate razgovarati kao s odraslom osobom, pokazalo je istraživanje provedeno u Americi, navodi mobile.nation.co.ke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Ne radi se samo o tome da se obogati njihov rječnik, već se radi i o kvaliteti govora. Roditelji s malom djecom i bebama trebaju pričati bogatim i kompleksnim jezikom”, kaže psihologinja Erika Hoff s Florida Atlantic Universityja.

Istraživanje je pokazalo kako djeca koja su odrastala u okruženju u kojemu se manje pričalo postizala su lošije rezultate u školi u kasnijoj dobi. Što prije počnete razgovarati s djetetom to bolje. Osim toga, bolje je za kognitivni razvoj djeteta da razmjenjujete složene rečenice kao u razgovoru s odraslima, umjesto da im tepate i govorite jednostavne riječi.

Kimberly Noble, neurologinja s Columbia Universityja, provela je istraživanje u kojem se uspoređivao razvoj mozga kod djece iz manje obrazovanih obitelji i djece čiji su roditelji obrazovaniji i materijalno sigurniji. Razlike su bile vidljive u kognitivnim sustavima koji se bave socijalnim vještinama i pamćenjem, ali najveće su razlike ipak zapažene na područjima mozga odgovornim za razvoj govora.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.