Site icon narod.hr

Vukovarski željeznički kolodvor još uvijek čeka svoju obnovu

Foto: HDSSB

Vukovar je teško stradao u agresiji Srbije i JNA na grad, a jedan od posljednjih neobnovljenih potpuno devastiranih objekata je još uvijek stari željezničk​i kolodvor u Vukovaru, upozorava mr. sc. Slavica Jelinić, gradska vijećnica HDSSB i predsjednica HDSSB Vukovar.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

On za Vukovar ima dvostruku vrijednost: simbolike i razvoja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Njegova simbolična vrijednost je u dolasku “Vlaka mira” koji je označio povratak Hrvatske u Vukovar u lipnju 1997. godine.
Značaj razvojne uloge je 130 godina postojanja željeznice u Vukovaru i veže se za teretni promet vukovarske luke. Daljnji razvoj riječnog prometa zahtjeva obnovu željezničke infrastrukture, odnosno i željezničkog kolodvora kao građevine potrebne za normalno funkcioniranje prometa i svih sustava od pruge do signalne sigurnosti.

Stari željeznički kolodvor je razrušen, ne obnovljen. Predstavlja veliku opasnost da se sruši sam od silne oštećenosti i nekoga unesreći. Za 10. godišnjicu ”Vlaka mira” 2007. godine uspostavljena je izravna željeznička veza Vukovara sa Zagrebom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sredstva za ovaj Vukovaru vrijedni infrastrukturni projekat možda bi se mogla pronaći i u fondovima EU, pa se nadamo da će za 20. godišnjicu ”Vlaka mira” 2017. godine započeti obnova starog željezničkog kolodvora u Vukovaru te da će opet jednog dana biti u svom prijeratnom ruhu, navodi u priopćenju mr. sc. Slavica Jelinić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE
Exit mobile version