Na jednom čvorištu u američkom Chicagu dnevno prođe više od 350 vlakova, a tvrtka koja ga održava, Metro, nosi se sa raznim izazovina. Jedan od njih je zima, odnosno to su iznimno niske temperature kad se zamrzne i potočić, a zeko traži svoju mamu. Skretnice na tom čvoršitu originalno su postavljene još 1930. godine i uz česte servise još su u funkciji.
U surovim zimama Srednjeg zapada (prosječne temeperature su gotovo – 9 stupnjeva), stari sustav suočava se s velikim rizikom od zamrzavanja, što bi moglo poremetiti cijeli promet i nanijeti višemilijunsku štetu. Kako su u Metrou tome doskočili? Uz tračnice prolaze brojni plamenici na prirodni plin i željezničari ih jednostavno uključe i zapale.
Kad vrijeme to zahtijeva, operateri uključuju plin, ručno pale plamenike i prilagođavaju protok plina ovisno o uvjetima, piše Revija HAK. Zbog ove metode odmrzavanja potrebno je zamijeniti nekoliko komponenti skretnice godišnje, ali šteta je mnogo manja nego da zbog leda stane cijeli promet zimi.
Tekst se nastavlja ispod oglasa Tekst se nastavlja ispod oglasa