U organizaciji Udruženja vinarstva Hrvatske gospodarske komore jučer je u New Yorku održano je godišnje kušanje hrvatskih vina. Odvijalo se u Astor centru, a uključivalo je i dvije Masterclass degustacije.
Kušanje su posjetili i ministar turizam RH Darko Lorencin te direktor Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić. Hrvatski su vinari na događanju predstavili posebnosti četiri hrvatske vinogradarske regije i najbolja vina s brojnim međunarodnim odličjima naših vinarija.
Cilj projekta – povećanje prepoznatljivosti hrvatskih vina na tržištu SAD-a
Godišnje kušanje vina glavna je aktivnost Projekta – “Promidžba hrvatskih vina na tržištu Sjedinjenih Američkih Država”, a čija je realizacija sufinancirana sredstvima Europskog poljoprivrednog jamstvenog fonda i Državnog proračuna Republike Hrvatske, odnosno Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018. godina. Cilj projekta je povećanje prepoznatljivosti hrvatskih vina na tržištu Sjedinjenih Američkih Država, odnosno povećanje izvoza, kako količinski, tako i vrijednosno.
O velikom interesu za hrvatska vina govori brojka od više od 500 prijavljenih sudionika za događaj – vinskih stručnjaka, predstavnika medija, distributera, ugostitelja i touroperatera.
“Vina Croatia – Vina Mosaica”
Promidžba hrvatskih vina glavni je projekt sveobuhvatne brand strategije Udruženja vinarstva – “Vina Croatia – Vina Mosaica”. Jedinstveni vizualni identitet svih aktivnosti na projektu definiran je postojećim grafičkim rješenjima strategije, a to su znak za vina Hrvatske i četiri znaka za vina iz četiri vinogradarske regije Hrvatske – Slavonija i Hrvatsko Podunavlje, Bregovita Hrvatska, Istra i Kvarner i Dalmacija.
“Ovakva događanja jedinstvena su prilika da se naša vina predstave i približe vrlo zahtjevnom i ogromnom američkom tržištu. Vidim brojne izazove, ali i mogućnosti za hrvatske vinare s proizvodom posebne kakvoće i prepoznatljivosti”, rekao je o godišnjem kušanju vina Ivica Matošević, potpredsjednik Izvršnog odbora Udruženja vinarstva.
Tekst se nastavlja ispod oglasa Tekst se nastavlja ispod oglasa