Njemačka u Kabulu pokrenula kampanju odvraćanja migranata: ‘Odlazite iz Afganistana: jeste li sigurni?’

Rigonce, Slovenija, 22.10.2015 - Oko 1000 migranata koji su sinoæ prešli hrvatsko-slovensku granicu u blizini graniènog prijelaza Harmica, krenuli su u pratnji policije iz pograniènog mjesta Rigonce prema Dobovi gdje su smješteni u prihvatni centar. foto HINA/ Damir SENÈAR /ds

Njemačka je u nedjelju u Afganistanu pokrenula kampanju odvraćanja migranata od toga da plaćaju kriminalcima za organizaciju dugog i često fatalnog putovanja na koje bi trebali krenuti u želji za novim životom u Europi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U Kabulu su postavljena dva plakata s porukom na darijskom i paštunskom jeziku, dvama glavnim jezicima u Afganistanu, “Odlazite iz Afganistana: jeste li sigurni?”

Na plakatima je i poveznica sa stranicom “Njemačka u Afganistanu” na Facebooku na kojoj su, između ostaloga, informacije o migracijskim zakonima.

“Ne vjerujte glasinama i lažnim informacijama koje namjerno šire trgovci ljudima o navodno laganom putu do Njemačke i ugodnom životu u Njemačkoj”, stoji u najnovijoj poruci na toj stranici.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Nemojte riskirati vlastite živote nastojeći pobjeći u Europu”, kaže se u poruci, uz dodatak da su trgovci ljudima kriminalci kojima je jedino stalo do novca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.