Službena potvrda Svjetske atletske federacije stigla je prije nekoliko minuta! Hrvatska ima novog svjetskog rekordera u trčanju na 100 metara. Novi svjetski prvak je Tihomir Jakovina, brzonogi Brođanin koji se u slobodno vrijeme rekreativno bavi politikom u lokalnom SDP-u u Bukovlju pored Slavonskog Broda.
Federaciji je trebalo malo duže vremena da prizna rekord jer Jakovina nije trčao u regularnim uvjetima, niti je to itko od njega očekivao. Primijetili smo da je brzonog, rekli su nam iz IAAF-a, ali nismo očekivali da će početi trčati u kasno poslijepodne jer u to vrijeme obično sjedi i pije kavu. Mi ga inače pratimo jer su nadzorne kamere u nekoliko navrata zabilježile kako brzo trči, primjerice, kad čuje zvuk traktora ili neke poljoprivrednike koji mu se najave u posjet ministarstvu. U zadnje vrijeme brzo potrči i kad stigne neka pošiljka iz Bruxellesa.
No, rezultat od 9,25 zadivio je i najveće skeptike, koji su mislili da je svjetski rekord Usaina Bolta od 9,58 sekundi najveći mogući čovjekov doseg. Sada ga je Jakovina ostavio daleko iza sebe.
Kako se to dogodilo? Jučer poslijepodne, kad je već polako prestajalo radno vrijeme, u Ministarstvo poljoprivrede, gdje Tihomir Jakovina ponekad naiđe, ušla je predsjednica Kolinda Grabar Kitarović i tražila njega osobno. U prostoriju gdje boravi ušla je tajnica i samo viknula “Run, Tihomir, run!”, i on je potrčao.
Slučajni prolaznici su na Vukovarskoj ulici samo vidjeli kako je netko munjevito potrčao i na licu osjetili fijuk vjetra. Nadzorne kamere se zabilježile Jakovininu utrku, a sve ostalo je povijest.
Hoće li Jakovina uspjeti ponoviti rezultat, teško je reći. Za sada ga se pokušava motivirati kartonskom fotografijom Kolinde u prirodnoj veličini, koja je za tu priliku posuđena s Pantovčaka, ali stručnjaci i njegovi dobri poznanici kažu da to nije to. Jednostavno, mora se pojaviti prava Kolinda da bi Jakovina opet počeo tako brzo bježati, pardon, trčati.
*Članak je satiričnog karaktera.
Ovaj tekst je sufinanciran sredstvima Fonda za poticanje pluralizma i raznovrsnosti elektroničkih medija.
Tekst se nastavlja ispod oglasa