Kako to misliš sve je manje djece? Tko je kriv za to? Sve je više razreda sa “kombinacijama” u kojima učitelj piše dva ili tri programa (za svaki razred, neovisno koliko učenika ima), a ako uz to ima i učenika koji trebaju prilagođen program (onda i za njih mora prilagoditi program) koliko mu ostaje da se posveti učenicima koji vrijede i trebaju napredak? Imaš deset učenika u tri razreda i pišeš četiri plana programa (godišnji, polugodišnji, mjesečni, tjedni). Koliko vremena u 45 minuta imaš da se posvetiš svakom učeniku? S druge strane koliko “prosvjetnih” djelatnika ima u Ministarstvu, Inspektoratu, i Agencijama koji nemaju veze sa učenicima (inače to su pravi uhljebi”? Ne bih sad pričao o neodgovornim roditeljima koji se na kraju godine sjete “informirati” i pitati “kako to samo dva, a on sve zna? ” To je priča za sebe i one “podobne i nezadovoljne” koji bi sada trebali ocjenjivati učitelje.