.
U području obrazovanja,
općenito prevladava nasilno nametanje “odozgo”
izopačenih vrijednosti i koncepcija.
Siluje se, i to sustavno, hrvatski obrazovni sustav.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tako je bilo od 1945. do 1990.
(ideološki motivirano nasilno uvođenje “marksizma”, “škole za tvornice”, ukidanje gimnazija i sl.),
i tako je ponovo od 2000. godine.
Hotimice se i sustavno ignoriraju prijedlozi stotina domaćih vrhunskih znalaca
(okupljenih oko akademika Vladimira Paara),
ignoriraju se rješenja utemeljena u hrvatskoj pedagoškoj tradiciji.
.
Nego se nameću bedastoće poput tzv. “škole za život” i sl.
.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Ignorira se i preporuka hrvatskih vrhunskih jezikoslovaca
(recimo, prof. dr. sc. Sande Ham)
da se koristi domaća riječ UPUTNIK.
Umjesto toga, ustrajno se sve vrijeme nameće jezično nepravilna tuđica “kurikulum“
(jezično pravilan oblik te tuđice bi bio “kurikul”).
To je kao da se nameće “laboratorijum” ili “studijum” ” ili “helijum”,
Ili kao da se nameće tuđica “oksigen” umjesto domaće riječi “kisik“.
Ili kao da se nameće “fudbal” umjesto “nogomet”, ili “basket” umjesto “košarka”.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Uvode se tzv. “građanski” odgoj, sada se silom nameće tzv. rodna ideologija …
.
Nužan je svježi zrak,
nužan je propuh,
nužno je prozračiti područje obrazovanja / prosvjete.
Uzgred, već i po riječima “obrazovanje” i “prosvjeta”
vidi se koliko su naši predci duboko shvaćali smisao te djelatnosti
– imati čisti OBRAZ,
unijeti SVJETLO u umove i srdca !
.
Ususret 1100. godišnjici hrvatskoga kraljevstva
(925.- 2025.),
neka se i sada dogodi čudo
i izbavimo se od ove sadašnje spirale propadanja!
.
Hrvatska neka nam procvjeta i prodiše punim plućima,
slobodna od ju go ud baške, globa lis tičke i svake druge okupacije !