Site icon narod.hr

Hrvatska ima veći rast dolaska stranih gostiju od Italije i Francuske, a zaostaje za Grčkom

dubrovnik turistička destinacija

Foto: Hrvoje Pilić

Hrvatska u prvih šest mjeseci ostvaruje rast u dolascima stranih gostiju od 7,3 posto što je podatak Hrvatske turističke zajednice i na istoj je razini kao što je trend rasta u Španjolskoj. Uspješnije od nas u ovom razdoblju su Grčka, koja se vraća iz velikih minusa proteklih godina, Malta, Portugal te zemlje Magreba, priopćili su iz Ministarstva turizma.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Lošije rezultate od nas u prvih šest mjeseci bilježe Italija, Francuska, Tunis, Egipat, Cipar, Turska te Slovenija.

Porast dolazaka stranih turista u Italiji je 2,3 posto, u Francuskoj bilježe pad od 1,5 posto, a osim Francuske pad od 26 posto bilježi Egipat, prema podacima UNWTO Barometara za lipanj 2014. UNWTO Barometar zabilježio je najveći porast stranih gostiju od 17 posto u Grčkoj, a velik porast ostvario je i Portugal s 12,5 posto rasta.

S obzirom na različitu metodologiju praćenja podataka iz domene turizma, kao i razlika u dinamici obrade u svakoj od pojedinih zemalja, analizom su obuhvaćena različita razdoblja (siječanj-svibanj ili siječanj-lipanj ovisno o zemlji), što donekle onemogućuje direktne usporedbe u svim segmentima ostvarenja, no predstavlja indikativnu informaciju o trendovima ostvarenja ključnih konkurenata, stoji u priopćenju Ministarstva turizma.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dosadašnja ostvarenja turističkog prometa u Hrvatskoj pokazuju značajne varijacije u mjesečnim ostvarenjima- odlične rezultate siječnja, veljače, travnja i lipnja, kao i određene minuse, prvenstveno stranog turističkog prometa, tijekom ožujka i svibnja.

„Do sada dostupnim rezultatima možemo biti zadovoljni, dok ćemo rezultate za mjesec srpanj komentirati krajem sljedećeg tjedna. Neke destinacije u Hrvatskoj bilježit će pad, druge stagnaciju i rast u srpnju. Dobre su najave za mjesece kolovoz i rujan te vjerujemo kako će špica sezone biti na razini prošle godine, uz rast posezone,“ komentirao je ministar turizma Darko Lorencin.

Prema ovogodišnjim turističkim ostvarenjima uspoređivale su se ključne destinacije Mediterana (Španjolske, Francuske, Portugala, Italije, Grčke i dr.), ali i šire, primjerice Bugarska čiji su primarni turistički resursi koncentrirani na području Crnog mora,no jedna je od značajnijih „ljetnih“ destinacija juga Europe, ili pak Egipat, s ključnim turističkim resursima na području priobalja Crvenog mora.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE
Exit mobile version