Site icon narod.hr

Hrvatski izlagači predstavili se na sajmu World Food Moscow

Hrvatski izlagači predstavljaju se na Međunarodnom sajmu poljoprivrednih proizvoda World Food Moscow koji se održava od 15. do 18. rujna u Moskvi. Radi se o devet izlagača; Kor Neretva, PG Sršen, Frigo Bonsai, Nacionalni trgovački lanac, Jasenska, Podravka, Sardina, Fami i Udruga Mandarina, najavljeno je iz Hrvatske gospodarske komore (HGK).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„Nadamo se da ćemo uspostaviti uspješne poslovne kontakte, a isto tako planiramo nastaviti i uspješnu suradnju s HGK kojoj ovom prilikom želim zahvaliti na pomoći u organizaciji sajma i pri prikupljanju kontakata stranih partnera jednako kao i Veleposlanstvu RH u Rusiji, a moram istaknuti kako već u veljači planiramo nastup na sajmu Fruitlogistica u Berlinu“, rekao je predsjednik Udruženja Mandarina iz Opuzena Miodrag Kiridžija.

Uz brojne ruske i strane posjetitelje, izložbeni prostor HGK posjetio je i veleposlanik RH u Ruskoj Federaciji, gospodin Igor Pokaz te prvi tajnik i gospodarski savjetnik, gospođa Sanja Sić Zagoršćak. Osim toga, u suradnji Predstavništva HGK i Veleposlanstva RH dogovoreni su i poslovni sastanci s partnerima iz Ruske Federacije i Bjelorusije, a izložbeni prostor HGK posjetili su i strani partneri iz ostalih zemalja.

Unatoč restrikcijama uvoza tvrtke su procijenile da bi bilo korisno nastupiti na sajmu zbog velike posjete brojnih stranih partnera i kao temelj budućeg poslovanja s ruskim partnerima. „Hrvatski proizvođači mandarina tradicionalno izvoze na rusko tržište, a restrikcije uvoza doprinijele su preorijentaciji proizvođača mandarina na nova tržišta kao sto su Slovačka, Češka, Njemačka, ali proizvođači mandarina imaju namjere i dalje izgrađivati dobre poslovne odnose s ruskim partnerima te pratiti razvoj situacije vezan za restrikciju uvoza“, pojasnio je Dražen Miloloža iz Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo HGK.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

WorldFood Moscow jedan je od najznačajnijih sajmova prehrane u Rusiji po površini, segmentu tržišta koji obuhvaća i interesu profesionalne javnosti. Na sajmu sudjeluju tvrtke iz 69 zemalja (najavu posjete sajma potvrdilo više od 50 tisuća poslovnih osoba uključujući predstavnike veleprodajnih i maloprodajnih tvrtki i trgovačkih lanaca iz 43 grada Ruske Federacije), a tematika sajma obuhvaća sve sektore prehrambene industrije te kompletan asortiman prehrambenih proizvoda. „Upravo zbog toga, predmetni nastup naših izlagača važan je za prezentaciju njihovih poslovnih mogućnosti i otvaranje moguće suradnje s tvrtkama Ruske Federacije, ali i drugih zemalja koje sudjeluju na ovoj manifestaciji“, rekao je direktor predstavništva HGK u Ruskoj Federaciji Jakov Despot.

Hrvatske tvrtke prepoznale su važnost ruskog tržišta te su se neke od njih već uspješno pozicionirale na tom tržištu kao što su Podravka, Atlantic i drugi, a neke tek ulaze na ovo zahtjevno svjetsko tržište kao što je primjerice prehrambena industrija Fami. Primjera radi, prošle godine izvoz poljoprivredno prehrambenih proizvoda u Rusiju iznosio je 21 milijun dolara. Riječ je o jednom od najznačajnijih tržišta Europske unije za plasman europske hrane, a hrvatske institucije koordiniranom suradnjom doprinijet će boljem pozicioniranju hrvatskih proizvođača i pomoći boljoj promociji hrvatskih brendova i turizma.

Hrvatske tvrtke izrazile su zadovoljstvo zbog nastupa na sajmu i potpori HGK, Veleposlanstva RH u Rusiji i Hrvatskoj turističkoj zajednici u Rusiji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE
Exit mobile version