HTZ: U užem izboru za koncept Big Idea pet ponuditelja

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) odabrala je pet ponuditelja, domaćih i stranih marketinških agencija, za izradu krovnog komunikacijskog koncepta “Big Idea” koji će u budućnosti, najvjerojatnije već od iduće godine, predstavljati okosnicu promotivnih, marketinških i komunikacijskih aktivnosti HTZ-a, prenosi HRT.

Na natječaj za izradu koncepta Big Idea u roku pristiglo je ukupno 13 individualnih i prijava zajednice ponuditelja. U drugoj se fazi izbora povjerenstvo HTZ-a odlučilo za njih pet s kojima će razgovarati i predstaviti im projektni zadataka. To su agencije Grey Zagreb i Grey EMEA (Europa, Bliski istok i Afrika); Studio Sonda iz Hrvatske i agencija M&C Saatchi London&Milano; BBDO iz Hrvatske, AMV BBDO iz Velike Britanije i DEC BBDO iz Španjolske; agencije SCPF (Segarra, Cuesta, Puig, Fernandez, SI) iz Španjolske i Bruketa&Žinić iz Hrvatske; te McCann Zagreb iz Hrvatske i Future Brands iz Velike Britanije.

Tih pet odabranih ponuditelja dužno je do 16. prosinca dostaviti ponude s kreativnim prijedlozima, napominju iz Glavnog ureda HTZ-a. HTZ će s predloženim konceptima izaći na osam glavnih tržišta i ispitati kako ta tržišta reagiraju na prijedloge.

Povjerenstvo će finalno ocijeniti prijedloge i dostavljene koncepte, a potom će biti potpisan i ugovor s ponuditeljem prihvaćenog koncepta Big Idea.

Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 50, 100, 200 ili više kuna. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr/h
Photo: htz