Ministar turizma Darko Lorencin sudjelovao je na otvorenju hotela Valamar Zagreb u Poreču, najveće Valamarove investicije u Istri u ovoj godini u iznosu od 53 milijuna kuna, priopćili su iz Ministarstva turizma. Valamar je u 2014. godini uložio 350 milijuna kuna u razvoj i unapređenje svojih objekata.
Lorencin tvrdi kako su investicije u Hrvatskoj u ovoj godini dosegle 410 milijuna eura, a da je cilj do 2020. godine povećati investicije u turistički sektor na sedam milijardi eura, od čega bi polovica išla u hotelski smještaj.
“Upravo podizanje hotelskih kapaciteta na 4 i 5 zvjezdica, izdizanje kvalitete sadržaja hotela te kreiranje novih proizvoda u destinaciji pridonijet će tome da Hrvatska bude konkurentnija turistička destinacija“, izjavio je Lorencin.
Lorencin je sudjelovao i na regionalnoj prezentaciji za pružatelje ugostiteljskih usluga u obiteljskom smještaju koja se u organizaciji HGK i Županijske komore Pula održala danas u Puli, a prezentacije su namijenjene obiteljskim iznajmljivačima, kojima je predstavljen Nacionalni program unaprjeđenja obiteljskog smještaja, izmjene i dopune Pravilnika za hotele s naglaskom na uvođenje kategorije difuznog, integralnog i hotela baštine, kao i planirane aktivnosti Zajednice obiteljskog smještaja pri HGK.
“Riječ je o ponudi većeg broja smještajnih jedinica obiteljskog smještaja iste kvalitativne razine u vlasništvu različitih privatnih osoba u istoj destinaciji, a koje se tržišno komercijaliziraju na jedinstven način. To podrazumijeva postojanje jedinstvene usluge prodaje i prihvata gostiju, ali i uspostavu tržišne prepoznatljivosti,” objasnio je Lorencin i dodao kako se prema Strategiji razvoja turizma do 2020. godine, ulaganja u smještaj u kućanstvima predviđaju u visini od 700 milijuna eura, a odnose se ponajviše na ulaganja u rekonstrukciju i podizanje kvalitete smještaja te unapređenje dodatnih sadržaja.
“Obiteljski smještaj u kućanstvima trebao bi povećati bruto iskorištenost za 1%, s 14% u 2011. godini, na 15% u 2015. godini, te vjerujemo da će tome doprinijeti i uspostavljanje novog sustava destination management destinacija i kompanija, čime ćemo bolje upravljati destinacijom, kreirati nove proizvode koji će biti motiv dolaska u destinaciju“, istaknuo je Lorencin.
Lorencin je sudjelovao i na otvorenju 21. međunarodne izložbe Vinistra 2014., gdje je naveo kako je eno i gastro turizam iznimno vrijedna karika, ne samo u promociji Hrvatske, već i snažan motiv dolaska na destinacije u razdoblju pred i post sezone.
“Eno i gastro turizam jedan je od turističkih proizvoda koji ima velike potencijale i kojeg moramo snažnije razvijati kako bismo od njega stvorili motiv dolaska u destinaciju, posebice izvan razdoblja glavne turističke sezone. To su snažni aduti koje imamo u Hrvatskoj, te ih moramo kapitalizirati,” zaključio je Lorencin.
Tekst se nastavlja ispod oglasa