Prodaja automobila u 2014. godini porasla 22 posto

Prošle su godine u Hrvatskoj prodana 33.962 osobna vozila, što je 22 posto više nego godinu prije. Podatak je objavila agencija Promocija Plus, prema evidenciji MUP-a o registracijama. Hrvatski kupci skloniji su automobilima s dizelskim motorima, koji u ukupnoj prodaji sudjeluju sa 62 posto dok benzinci zauzimaju 38 posto, prenosi HRT.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Najprodavanija marka vozila lani je bio Volkswagen, s 5.472 prodanih automobila i tržišnim udjelom od 16,1%. Slijede Opel s udjelom od 11,07%, Škoda 9,76%, Peugeot 6,67% i Renault 6,32%. Najprodavaniji model 2014. je Škoda Octavia, ispred Volkswagenovih modela Golf i Polo te Opelovih Astre i Corse. Među prvih deset su i Hyundai i30, Renault Clio, Škoda Rapid, Volkswagen Up i Volkswagen Passat.

Najviše automobila kupljeno je u zagrebačkoj regiji, s 34% ukupno prodanih automobila, a po prodaji odnosno broju registracija slijede Požeško-slavonska, Splitsko-dalmatinska, Primorsko-goranska i Bjelovarsko-bilogorska županija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.