Prošle su godine u Hrvatskoj prodana 33.962 osobna vozila, što je 22 posto više nego godinu prije. Podatak je objavila agencija Promocija Plus, prema evidenciji MUP-a o registracijama. Hrvatski kupci skloniji su automobilima s dizelskim motorima, koji u ukupnoj prodaji sudjeluju sa 62 posto dok benzinci zauzimaju 38 posto, prenosi HRT.
Najprodavanija marka vozila lani je bio Volkswagen, s 5.472 prodanih automobila i tržišnim udjelom od 16,1%. Slijede Opel s udjelom od 11,07%, Škoda 9,76%, Peugeot 6,67% i Renault 6,32%. Najprodavaniji model 2014. je Škoda Octavia, ispred Volkswagenovih modela Golf i Polo te Opelovih Astre i Corse. Među prvih deset su i Hyundai i30, Renault Clio, Škoda Rapid, Volkswagen Up i Volkswagen Passat.
Najviše automobila kupljeno je u zagrebačkoj regiji, s 34% ukupno prodanih automobila, a po prodaji odnosno broju registracija slijede Požeško-slavonska, Splitsko-dalmatinska, Primorsko-goranska i Bjelovarsko-bilogorska županija.