Site icon narod.hr

Reuters očekuje rast prihoda, NY Times pad

Sudeći po poslovnim rezultatima Thomson Reutersa i The New York Timesa, privatnim informativnim agencijama prihodi rastu, dok novinskim izdavačima, koji su još uvijek u fazi prelaska na internetsko poslovanje, i dalje padaju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prihodi Thomson Reutersa porasli su u drugom tromjesečju 1 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, na 3,15 milijardi dolara, dok je dobit te agencije porasla s lanjskih 403 milijuna dolara na 415 milijuna.

„Bio je to još jedan kvartal stabilnog napretka, no okruženje je i dalje izazovno“, kazao je Jim Smith, izvršni direktor Thomson Reutersa.

Tržišni izazovi posebno su veliki u Europi, gdje ključni klijetni agencije, financijske institucije i odvjetničke tvrtke, smanjuju troškove i broj radnih mjesta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Unatoč tome, Thomson Reuters ostaje pri procjeni da će prihodi agencije u ovoj godini iznositi 12,5 milijardi dolara.

Kako su rezultati agencije bolji nego što su analitičari očekivali, cijena dionice Thomson Reutersa porasla je odmah nakon objave poslovnog izvješća za 3 posto.

S duge strane, cijena dionice The New York Timesa pala je gotovo 6 posto jer su kvartalni financijski rezultati tog novinskog izdavača podbacili.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ukupni prihodi kompanije pali su u proteklom tromjesečju za 1 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, na 388,7 milijuna dolara, što je ponajviše posljedica pada prihoda od oglašavanja u tiskanim izdanjima za 7 posto.

Čista dobit The New York Timesa pala je istodobno s lanjskih 20 milijuna na 9,2 milijuna dolara.

The New York Times zabilježio je u prvom kvartalu rast prihoda od oglašavanja i u digitalnim i u tiskanim izdanjima, prekinuvši dugogodišnji trend pada, no proteklo je tromjesečje ponovno donijelo negativne trendove.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kompanija je upozorila da i u trećem tromjesečju očekuje pad prihoda od oglašavanja, dok bi prihodi od izdavaštva trebali ostati na lanjskoj razini.

S druge strane, prihodi od pretplate na digitalne proizvode, u koje The New York Times ulaže velike napore, u proteklom su tromjesečju porasli. Pritom je broj korisnika isključivo digitalnih proizvoda tvrtke dosegnuo 831.000, što je za 32.000 više nego u prethodnom kvartalu.

„Preostaje nam još puno posla u tranformaciji našeg poslovanja kako bismo postigli dugoročno održivi rast prihoda“, kazao je Mark Thompson, izvršni direktor The New York Timesa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE
Exit mobile version