“Jedna od skandaloznijih obmana Faktografa. Tada je već svatko s IQ > 70 mogao znati, da se potrudio razmišljati, da i cijepljeni šire zarazu”, istaknuo je Nenad Bakić, investitor, poduzetnik, inovator i matematičar koji je jedan od najglasnijih protivnika loših mjera protiv koronavirusa koje nisu djelovale, ali su negativno utjecale na gospodarstvo pa i na kvalitetu života ljudi. Njegovu objavu prenosimo u cijelosti:
“SMRTONOSNE obmane manipulatora s Faktografa, možete ih tužiti
Jedna od skandaloznijih obmana Faktografa. Tada je već svatko s IQ > 70 mogao znati, da se potrudio razmišljati, da i cijepljeni šire zarazu. Ali ne i drski manipulator Pero Vidov koji se iako ima samo srednju školu nametljivo prezentira kao glavni epidemiolog Facebooka za Hrvatsku, iako je epidemiologija matematička disciplina, a Peri matematika očito jako loše ide.
Što kao i što je 2+2=4 znači da dopuštenje osoblju i pacijentima da ulaze u bolnice bez testa znači da unose virus u bolnicu (mnogostruko više nego testirani necijepljeni).
Jedna od uobičajenih manipulacija ekstremnih ljevičara s Faktografa nazivajući medije ‘rubnima’
Dakle, tvrdnje Gordan Lauca i mene su bile 100% točne. Faktograf je te naše tvrdnje proglasio lažnima, smanjio im doseg, klevetao nas – i time spriječio da kritične i točne informacije dođu do građana.
Da li naš Pero baš nema sreće u razmišljanju ili ima neke razloge da ovako brutalno manipulira, razmislite sami. U svakom slučaju užasno i jako protivno načelima factcheckinga koje je potpisao.
Ako vam je netko umro u bolnici jer je ondje pokupio Covid, i ako imate namjeru tužiti bolnicu, pridodajte i Faktograf. Bogati i moćni Faktograf ima jako puno novca i za sve (ovakve ili onakve) tužbe će moći platiti odštete. Ne zaboravite: oni samo glume novinare, zapravo su cenzori, i tužbe protiv ovih uhljeba nisu ‘ograničavanje slobode govora’, nego upravo suprotno.
>Faktograf ponovno misli da ima monopol nad istinom: Evo što je do sada proglašavao ‘netočnim’
P.s. Inače jedna od uobičajenih manipulacija ekstremnih ljevičara s Faktografa nazivajući medije ‘rubnima’. Tako ih pokušavaju brandirati da odbiju oglašivače od njih”, zaključio je Bakić.