Site icon narod.hr

Bitka za Pantovčak: Uskoro počinje prikupljanje potpisa, službena kampanja kreće u prosincu

predsjednik

Photo: Goran Stanzl/PIXSELL

Iako su mnogi potencijalni predsjednički kandidati aktivni već mjesecima, službena kampanja počet će tek nakon što skupe i predaju potpise za kandidaturu. Moći će ih skupljati od idućeg petka, a u međuvremenu neki su već predstavili programe i slogane.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na Pantovčak bi htjelo njih jedanaestero, no koliko će uistinu biti kandidata na predsjedničkim izborima, ovisi o tome tko će u 12 dana skupiti 10 tisuća potpisa…

> Saznajte sve što trebate znati o prikupljanju potpisa za ulazak u predsjedničku utrku

– Mi ćemo u ponoć 28. na 29. 11. objaviti sve potrebne obrasce za prikupljanje potpisa i svu potrebnu dokumentaciju za predaju kandidatura i isključivo na tim obrascima moći će se prikupljat potpisi. Oni se prikupljaju, daju ih punoljetni građani, naši birači, do 10. prosinca u ponoć, kaže Slaven Hojski, član Državnog izbornog povjerenstva, za HRT.

Najkasnije dva dana nakon, DIP objavljuje konačnu listu kandidata, što znači i početak službene kampanje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

– Dosadašnja pretkampanja je blijeda, blijeda je iz dva razloga. Jedan od razloga je zato što kandidati, premda imaju programe, imaju odgovarajuće političke poruke – oni ih nisu jasno komunicirali. Nemamo sukoba, nadmetanja između odgovarajućih političkih ideja i sadržaja koje oni nude, smatra komunikacijski stručnjak Pero Maldini.

Zato se u komunikacijskom smislu mijenjaju taktike – posebno je to vidljivo, smatra komunikacijska stručnjakinja Smiljana Leinert-Novosel, na primjeru aktualnog predsjednika Zorana Milanovića.

– Opredijelio se za varijantu koja ga štiti od prevelike komunikacije u javnosti, odnosno on to radi sada indirektno bojeći se da ne pogriješi i to je poanta njegove komunikacije. S druge strane Dragan Primorac mora ići među ljude, mora se izlagati i pokazati da je on drugačiji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
> Bitka za Pantovčak: S ovim sloganima kandidati kreću u utrku za vaše glasove

Što naglašava i sloganom “Predsjednik koji ujedinjuje”, dok se oko Milanovićeva – “Predsjednika za predsjednika” – dignula prašina, uspoređujući ga s Tuđmanovim iz 1997.

– Marija Selak Raspudić prva je ušla je ušla s originalnim i izazivačkim, i to prema akttualnom predsjedniku, što je sasvim u redu i na mjestu, jer se bori upravo za tu poziciju, aludirajući da će ponuditi više od karaktera, a vidjeli smo što znači karakter Milanovića. S druge strane imamo Ivanu Kekin, koja se obraća mlađoj generaciji i to je preferirano biračko tijelo, kaže Maldini.

Mostov Miro Bulj, smatraju komunikacijski stručnjaci, i u pretkampanji je ostao autentičan naglašavajući da je čovjek iz naroda, no važno je, poručuju, i koga birači mogu vidjeti na poziciji predsjednika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

– Onaj koji će se oko toga potruditi ima, naravno, usporedno puno veće šanse od onih koji o tome ne vode računa, nego samo brinu o vlastitoj popularnosti, kaže Leinert-Novosel.

Da bi svi mogli iskoristiti svoje glasačko pravo, iz DIP-a podsjećaju birače koji namjeravaju glasati izvan mjesta prebivališta da na vrijeme nabave potvrdu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE
Exit mobile version