Ukupno gledano turistička sezona u razdoblju od siječnja do kraja srpnja ima pozitivan rezultat. Kako će biti do kraja godine, vidjet ćemo, rekao je ministar turizma Darko Lorencin.
To će ovisiti i o uspješnosti kampanje kojom se Hrvatska želi predstaviti kao destinacija u kojoj sezona traje 365 dana u godini. Hoće li pomoći novi logo kampanje – Hrvatska 365?
Zamišljen kao slogan pilot-projekta osmišljavanja izvansezonske ponude ovaj bi znak mogao postati i opći logo hrvatskog turizma.
Zapravo je riječ o receptu koji je odavno poznat samo je trebalo imati petlje i primijeniti ga na domaćem terenu. Osnova je ujedinjavanje različitih sadržaja u bliskim odredištima, smatra ministar turizma Darko Lorencin.
Dvadeset i dvije destinacije koje su ušle u projekt morale su se obvezati da će najmanje 50% svih turističkih i ugostiteljskih sadržaja biti otvoreno nakon glavne sezone, a moraju ih pratiti i javne službe.
Tekst se nastavlja ispod oglasa Tekst se nastavlja ispod oglasaIzvor: narod.hr/hrt
Photo: fah
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.