Na Međunarodni dan poezije 21. ožujka 2014., Julius Meinl je odlučio nagraditi sve ljubitelje kave i sve one kojima je ovaj mirisni napitak svakodnevni životni ritual. Stoga je danas, 21. ožujka, u 259 lokala diljem Hrvatske u kojima se poslužuje Julius Meinl kava, valuta plaćanja – poezija.
Naime svi oni koji danas odluče popiti kavu imaju je priliku platiti svojom pjesmom, riječima, stihovima, mislima, zapisanim na komadu papira kao dio velikog globalnog Poetry projekta.
Svatko od nas ima barem jednu omiljenu pjesmu i pjesnika. Poezijom se iskazuju osjećaji, ispunjava duša, olakšavaju teške misli… Julius Meinl, brend koji inspirira pjesnike još od 1862. predstavio je Poetry projekt, zanimljivu i edukativnu kampanju kojoj je cilj potaknuti na otkrivanje i prepoznavanje poezije u svakom trenutku kada se susretnemo s njom.
“Julius Meinl je brand koji je od svojih početaka izgrađen na načelima kulture, umjetnosti, poezije. Ni jedan drugi brand nije toliko povezan s Bečkom kulturom, s umjetničkim izražajem s ciljem promocije umjetnosti kao neiscrpne snage stvaranja novih životnih vrijednosti. Upravo zato Julius Meinl svojim potrošačima želi ponuditi još nešto, ponuditi im puno više od pukog ispijanja kave te na Međunarodni dan poezije pružiti im novo nezaboravno iskustvo da kavu plate svojom poezijom” poručuju iz Julius Meinla.
Svi oni koji vjeruju da njihovi stihovi mogu nekome uljepšati dan, koji vjeruju u moć poezije imaju priliku na posebnoj aplikaciji koja se nalazi na službenoj Julius Meinl Facebook stranici ostaviti svoje stihove kao dio ove lijepe priče. Najbolji stihovi će omogućiti najboljem piscu poezije da postane ambasador Julius Meinl Poetry projekta.