Site icon narod.hr

EduCentar: Najveći problem u obrazovanju je učenje napamet bez kreativnog razmišljanja

Najveći problem u sustavu obrazovanja je učenje napamet bez poticanja kreativnog razmišljanja, smatra 46 posto ispitanika, 30 posto tvrdi da je to previše gradiva koje nije primjenjivo u praksi, 20 posto nedostatak praktičnog rada, a samo četiri posto bi mijenjalo sustav ocjenjivanja, pokazuje istraživanje koje je portal EduCentar proveo na više od 320 ispitanika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ispitanici smatraju kako se fokusiranjem na nebitne informacije gubi fokus s bitnih, a djeca se sve manje snalaze u realnim situacijama. Svrha školovanja bi morala biti snalaženje u svakodnevnim poslovnim aktivnostima i brzom uključivanju na tržište rada, objašnjava jedan od ispitanika.

“Danas se sve manje ljudi obrazuje za obrtničke poslove, a iz obrtničkih škola izlaze ljudi bez ljubavi prema tom poslu i manjkom volje za usavršavanje i razvijanje kreativnosti”, kaže drugi ispitanik.

“Postoje škole za koje posao uopće ne postoji jer je program nastave loše ustrojen zbog nedostatka praktičnih vještina i subjektivnog načina ocjenjivanja”, komentira treći.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Početkom godine počeli su i razgovori o reformi školstva. Moguće novosti su devetogodišnja osnovna škola, novi način usvajanja znanja s više kritičkog i logičkog razmišljanja, autonomija nastavnika u kreiranju nastavnog sata i promjene u ocjenjivanju u kojemu će osim brojčanih biti i opisne ocjene, kaže se u priopćenju EduCentra.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE
Exit mobile version