Jurica Lovrinčević, predsjednik Uprave Peveca, danas je na medijskoj konferenciji objavio kako prvi hrvatski trgovački lanac mijenja svoje ime i slogan.
“Danas nam je rođendan jer se od sada zovemo Pevex, a tako lako bilo nam je rebrendirati se”, rekao je Lovrinčević.
Odmak od prezimena bivših vlasnika
No, lagani facelifting, kako je prvi čovjek Pevexa nazvao promjenu imena lanca, spremao se već dvije godine i na njemu je radilo nekoliko kreativnih agencija prije negoli se marketinški tim kompanije odlučio za američki McCann. Odmak od prezimena bivših vlasnika i negativnih konotacija uz obitelj Pevec bio je primarni razlog ove promjene, javlja novac.jutarnji.hr.
“Ne želimo se baviti prošlosti, a nakon poslovne transformacije logičan je slijed bila i ona komunikacijska pa smo odlučili promijeniti zadnje slovo našeg loga”, objasnio je Lovrinčević. Za slovo X, rekao je na novinskoj konferenciji, odlučili su se jer se žele približiti i mlađim generacijama kojima će, smatraju, novo ime biti “puno prihvatljivije”.
To Pevex, za sada, nije puno koštalo, no, kako najavljuju u trgovačkom lancu, ukupna transformacija koja uključuje preuređenje svih centara, a očekuju je napraviti u sljedećih nekoliko godina, Pevex će stajati preko deset milijuna kuna.
Usto, ove će godine, preciznije krajem kolovoza, otvoriti novi centar u Vinkovcima koji će biti prvi po novom standardu kompanije, a prostirat će se površinom od 5000 četvornih metara. Isto čeka i Split i Poreč, no tek do 2022., najavio je Lovrinčević, a u tom će periodu i u gradovi s manje od 10.000 stanovnika također početi dobivati svoje Pevex centre, no nešto manjeg formata.
Na zagrebačkom će Jankomiru, gdje taj lanac ima svoju najveću trgovinu u Hrvatskoj, u sljedeće dvije godine otvoriti tzv. flagship store te će tamo potrošačima nuditi asortiman koji se neće moći naći u njihovim drugim dućanima. Ostali će ga potrošači, pak, moći naručivati putem internetske stranice kompanije.
Tekst se nastavlja ispod oglasa