Ambiciozan projekt “Hrvatska s crkvenog tornja” zamišljen je s namjerom da brendira domaći turizam i to zajedničkim aktivnostima lokalnih turističkih zajednica i crkve. Hrvatska bi ovom aplikacijom preko weba i interneta mogla promicati svoje turističke vrijednosti, prije svega one u Slavoniji.
O tome su u Studiju 4 na HRT-u govorili autor aplikacije Saša Šakić i direktor turističke zajednice Baranje Matej Perkušić. “Ideja je vrlo jednostavna. Živimo u digitalnom dobu, a crkve su po Hrvatskoj najuočljivije, najbolje su raspoređene i ideja je da info točka sa svim podacima o lokalnoj infrastrukturi bude u neposrednoj blizini svake crkve. Moći će se lako pristupiti toj info točki i jednostavno doći do svih informacija o onom području koje vas zanima”, rekao je Saša Šakić.
“Ovo će omogućiti svakom turistu da se snalazi u Hrvatskoj bolje nego kod kuće. Nitko u Europi nije tako jednostavno postavio priču, tako uočljivo i tako transparentno”, dodao je Šakić.
Direktor turističke zajednice Baranje Matej Perkušić kazao je kako su svoj interes u tome pronašli i lokalna zajednica i turizam cijele Slavonije.
“Mi imamo probleme s prepoznatljivošću i svaki projekt je jedan od načina kako da prezentiramo našu destinaciju. Mi u turističkoj zajednici Baranje prepoznali smo ovaj projekt i maksimalno se uključili. Nadamo se da će se ova priča proširiti po cijeloj Hrvatskoj jer je to definitivno nešto drugačije”, kazao je.
Saša Šakić najavio je da nakon što se postavi eksperimentalni dio, ovaj bi se projekt mogao financirati iz fondova EU. Dodao je i kako će se on kasnije širiti u područje zdravstvenog turizma, a predviđa se kako bi se njime moglo zaposliti mlade i studente.