Ministarstvo turizma i sporta i Hrvatska turistička zajednica zajednički su pokrenuli akciju “Mjesec hrvatskog turizma”. Akcijom se od 1. do 31. listopada promovira hrvatski turizam. Ali došlo je do problema jer su za promociju prirodnih ljepota u Hrvatskoj odabrali prizore snimljene u – Norveškoj.
Cilj je projekta poticanje domaćeg turizma i povećanje turističkog prometa u postsezoni, stoji u opisu projekta. No, izgleda da je zanimljiv način na koji su se odlučili promovirati mjesec hrvatskog turizma. Naime, kao da nema dovoljno prirodnih ljepota i potencijala u Lijepoj Našoj, za ilustraciju željeznice u promotivnom spotu koristi se stock video vlaka koji putuje iz Osla u Bergen u Norveškoj, objavio je RTL.
Videa se dotaknuo i Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.
“Vidio sam informacije na portalu, dao sam nalog i zadatak svojim suradnicima da ispitaju o čemu se radi jer smo svi trenutno okupirani Danima hrvatskog turizma, a kad dobijemo odgovor od strane agencije koja je radila promotivne spotove za Hrvatsku turističku zajednicu, objavit ćemo ga”, kazao je za N1.
“No, mislim da ne treba raditi buku ako se potkrala pogreška, najvažnije su uspješne brojke ove turističke sezone”, zaključio je Staničić.