Normalizacija željezničkog putničkog prijevoza očekuje se početkom travnja, priopćio je u ponedjeljak HŽ Putnički prijevoz.
Novi raspored rada strojovođa, bez prekovremenih sati, u izradi
Stručne službe HŽ Putničkog prijevoza izrađuju prijedlog novog rasporeda rada strojnog osoblja kojim bi se osigurao smjenski rad bez korištenja prekovremenih sati pa bi se početkom travnja situacija u željezničkom putničkom prometu trebala potpuno normalizirati, kaže se u priopćenju.
No još danas i sutra (30. i 31. ožujka) bit će pojačanih neurednosti u željezničkom putničkom prometu te se očekuje se da će najviše vlakova biti otkazano u zagrebačkom gradsko-prigradskom prijevozu, dok će dio vlakova u regionalnom prometu biti zamijenjen autobusima, upozoravaju u HŽ-u.
Dodaju da će u gradsko-prigradskom prijevozu grada Zagreba putnici, osim prigradskim vlakovima, biti prevoženi regionalnim vlakovima koji staju na kolodvorima i stanicama prigradskih vlakova.
Uprava HŽ Putničkog prijevoza: Za nezadovoljstvo putnika odgovoran je Sindikat strojovođa Hrvatske
Za nezadovoljstvo putnika i brojne reklamacije tijekom ožujka Uprava odgovornim smatra Sindikat strojovođa i njegove članove jer su, kako navode, neodazivanjem na rad, to jest odbijanjem prekovremenog rada, doveli do otkazivanja vlakova i uvođenja autobusnog prijevoza na pojedinim relacijama.
“Sindikat strojovođa Hrvatske želi dokazati da u HŽ Putničkom prijevozu nedostaje strojovođa. Uprava smatra da to nije točno, a u prilog tome ide i činjenica da su od 1. svibnja 2014. do danas HŽ Putnički prijevoz napustila tek trojica strojovođa, a cijelo to vrijeme dnevno vozi više od 700 putničkih vlakova”, kaže se u priopćenju.
Uprava tvrdi da do početka kolektivnih pregovora prekovremeni rad nije bio sporan te da je prosječno u veljači iznosio 4 sata, a u 2014. prosječno su mjesečno isplaćena 2,5 sata prekovremenog rada.
Ujedno najavljuje da će nastaviti kolektivno pregovarati i redovito se sastajati s predstavnicima svih reprezentativnih sindikata.
Tekst se nastavlja ispod oglasa