Trgovački lanac Kaufland objavio je u četvrtak da je dobrovoljno s tržišta povukao svježi pileći zabatak u rinfuzi, poljskog dobavljača Animex Foods, s rokom trajanja do 20. studenoga, jer je u nekim uzorcima izolirana salmonela.
Kako se navodi u priopćenju, Kaufland u svrhu zaštite potrošača s tržišta dobrovoljno povlači proizvodi svježi pileći zabatak u rinfuzi, zemlja podrijetla Poljska, dobavljač Animex Foods, datum proizvodnje 14. studenoga i roka trajanja 20. studenoga 2016.
“Ova obavijest odnosi se samo na navedeni pileći zabatak u rinfuzi kupljen na dan 17. studenoga 2016., ne i na druge proizvode”, ističu iz Kauflanda.
Iz tog trgovačkog lanca ističu kako su iz predostrožnosti samoinicijativno poslali uzorke piletine dobavljača Animex Foods na analizu u ovlašteni laboratorij.
“Prvi rezultati, zaprimljeni nakon brze analize 17. studenoga 2016., pokazali su da je u nekim uzorcima izolirana salmonela. Iako još nije utvrđeno radi li se uopće o vrsti salmonele koja spada u rizičnu kategoriju, Kaufland je svejedno iz predostrožnosti po hitnom postupku povukao navedeni proizvod iz svih svojih poslovnica”, navodi se u priopćenju.
Iz Kauflanda napominju kako kupci spomenuti proizvod mogu vratiti u bilo koju poslovnicu tog trgovačkog lanca i bez računa, uz povrat novca.
Kaufland u priopćenju navodi i kako redovito provode analize proizvoda iz svog asortimana u ovlaštenim laboratorijima te skreću pažnju da je za visokorizične namirnice kao što je svježe meso iznimno važno da se transportira i čuva na odgovarajućoj temperaturi te da se prije konzumacije pravilno termički obradi.
Konzum: poduzete sve mjere zbog salmonele
Trgovački lanac Konzum u četvrtak je izvijestio da je u ćevapčićima iz jedne njegove prodavaonice u Rijeci nađena salmonela te kako su poduzete sve potrebne mjere za zaštitu potrošača.
“Danas, odmah po dobivanju informacije o rezultatima službenog uzorkovanja proizvoda mesni pripravak Ćevapčići, roka upotrebe do 12.11.2016., vlastite proizvodnje, uzetog u objektu pod veterinarskim kontrolnim brojem 6720 u prodavaonici Osječka 71 u Rijeci, provedenog 10.11. 2016., obavještavamo javnost da je u jednom uzetom uzorku nađena Salmonella spp”, kažu u Konzumu.
Uz ispriku kupcima, Konzum ih moli ih da mu radi mjera predostrožnosti vrate proizvod ako ga još imaju u bilo kojem obliku, bez obzira na istek roka.
Napominju kako nisu zaprimili informacije od potrošača da je bilo tko imao ikakvih problema nakon konzumacije proizvoda kupljenih na spomenutom odjelu.
“Obavještavamo vas kako su istog trenutka poduzete i sve dodatne mjere u cijeloj maloprodajnoj mreži kako bi se potvrdilo da je riječ o izoliranom slučaju”, kažu u Konzumu.
Potrošače upućuju na svoje kontakte, e-adresu konzum@konzum.hr ili besplatni telefon 0800 400 000.