Prava predizborna kampanja nam je pred vratima. U nju će sve stranke, koalicije i nezavisne liste ući s istim ciljem – osvajanja vlasti. Potporu birača pokušat će zadobiti plasiranjem različitih tema te isticanjem svojih prednosti te mana političkih konkurenata.
Iako se još ne zna točan datum parlamentarnih izbora, s obzirom na aktivnosti glavnih političkih aktera jasno je da sve miriše na njih. Predizborna kampanja već traje, a slušajući “političke prvake” polako se naziru i ključne teme kojima se očito planiraju baviti sljedećih nekoliko mjeseci. Pa nam tako prema premijeru Andreju Plenkoviću, unatoč “problemima s radikalnim skupinama”, na ekonomskom planu očito cvatu ruže jer, kako je rekao neki dan, “očekuje nas daljnji gospodarski rast, pad javnog duga u BDP-u i još europskog novca”.
Politički analitičar Mate Mijić za Večernji list naglasio je kako će vladajući u javnom prostoru pokušati nametnuti temu ulaska u eurozonu i Schengen, kupnju borbenih aviona Rafale, završetak pelješkog mosta, korištenje EU fondova i povećanje plaća u javnom sektoru.
Stanić: Je li već počela predizborna kampanja i vodi li njezina dionica preko Zambije?
Oporba će, smatra Mijić, forsirati inflaciju i rast životnih troškova kao i brojne afere Plenkovićeve Vlade. Uz to, desni dio oporbe u kampanji će inzistirati i na drugim temama. “Desni dio oporbe inzistirat će i na temi migracija, a nastojat će podsjetiti birače i na Covid-19, dok će u Slavoniji držati aktualnom priču oko afričke svinjske kuge”, zaključio je Mijić.