Državno izborno povjerenstvo objavilo je izvještaje o financiranju izborne promidžbe koje su predali predsjednički kandidati nakon drugog kruga izbora.
Prema završnom izvješću, Milanović je u izbornu promidžbu potrošio manje od Grabar-Kitarović. Ukupno gledajući, Kolinda Grabar-Kitarović potrošila je na promidžbu tijekom predizborne kampanje 9,57 milijuna kuna što je veći iznos nego tijekom kampanje 2015. godine, dok je izabrani predsjednik Zoran Milanović potrošio 3,75 milijuna kuna.
Na oglašavanje je Grabar-Kitarović potrošila 4.7 milijuna kuna, a Milanović nešto više od 2 milijuna. HDZ-ova kandidatkinja najviše je uložila u televizijsko oglašavanje (1,3 milijuna), dok je SDP-ov kandidat najviše potrošio na društvene mreže – 900 tisuća kuna.
Milanović potrošio više na putovanja
Grabar Kitarović je na službena putovanja potrošila 44.690,97 kuna, a Milanović tri puta više – 150.465,85 kuna.
SDP je Milanoviću dao 1,28 milijuna kuna, dok je 1,44 milijuna dobio od donacija. U završnoj računici izvješća navodi se da je Milanović u manjku prihoda za milijun kuna. Međutim, on prema odluci Vlade, ima pravo primiti 1,2 milijuna kuna naknade troškova izborne promidžbe.
Najveći dio Grabar-Kitarović dao je HDZ, gotovo 7 milijuna kuna, a oko 2,6 milijuna dobila je od donacija. Predizborna kampanje za predsjedničke izbore 2015. godine koštala ju je 8,13 milijuna kuna.