Site icon narod.hr

Natječaj za vizualni identitet i slogan predsjedanja RH Vijećem EU

Foto: Thinkstock

Ministarstvo vanjskih i europskih poslova i Ministarstvo kulture raspisat će 29. ožujka, a Hrvatsko dizajnersko društvo (HDD) provesti, javno-pozivni natječaj za oblikovanje vizualnog identiteta i slogana predsjedanja Republike Hrvatske Vijećem EU 2020. godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

HDD je u četvrtak pozvao zainteresirane autore i timove da prijave interes za sudjelovanje u natječaju kao pozvani natjecatelji, a rok za primanje zahtjeva za sudjelovanje u natječaju jest 26. ožujka do 12 sati.

Svrha je dobiti vizualni identitet i slogan predsjedanja Republike Hrvatske Vijećem EU koji će pružiti temelj za sustavno informiranje i komunikaciju s javnošću ususret predsjedanju, kao i za vrijeme njegova trajanja. Mogu sudjelovati profesionalni dizajneri, studenti dizajna, samostalni autori ili interdisciplinarni kreativni timovi.

U prvom krugu natječaja Ocjenjivački sud odabrat će pet pozvanih natjecatelja, kojima će se nadoknaditi rad na izradi natječajnih rješenja, a u drugom krugu, osim odabranih pozvanih natjecatelja, i svi ostali autori i kreativni timovi pozvani su sudjelovati u natječaju i raditi na oblikovanju rješenja te se ravnopravno natjecati za nagrade.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osim pet pozvanih natjecatelja koji će biti odabrani na temelju javnog poziva, u okviru natječaja će kao izravno pozvani natjecatelji sudjelovati i Studij dizajna pri Arhitektonskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu te Sveučilište Sjever ‒ Odjel za medijski dizajn.

Datum početka natječaja jest 29. ožujka kada će na internetskim stranicama provoditelja objaviti potpuna natječajna dokumentacija, popis odabranih natjecatelja te poziv svima zainteresiranima za sudjelovanje u natječaju.

Svi natjecatelji će tijekom trajanja natječaja imati mogućnost postavljanja pitanja vezanih uz natječajnu dokumentaciju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Usmeni brifing održat će se 9. travnja 2018., u Ministarstvu vanjskih i europskih poslova, što nije obvezno, a nakon toga pozvani natjecatelji te svi ostali zainteresirani autori/timovi pristupaju izradi rješenja.

Rok za prijem natječajnih radova jest ponedjeljak, 2. srpnja, a završetak rada Ocjenjivačkog suda te objava rezultata natječaja bit će najkasnije do srijede, 11. srpnja.

Hrvatska će u prvoj polovici 2020. preuzeti ulogu predsjedateljice Vijećem Europske unije, što joj omogućuje da organizacijom više od 200 događanja u Hrvatskoj, državama članicama EU i cijelom svijetu, približi svoju nacionalni identitet – kulturu, umjetnost, povijest, znanost, prirodne ljepote i resurse, ljudsko bogatstvo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako se napominje u najavi natječaja, uoči i tijekom predsjedavanja Hrvatska se mora pokazati dinamičnom najmlađom članicom EU, spremnom i sposobnom predvoditi Uniju, kao konstruktivna zemlja koja poštuje solidarnost, zalaže se za jačanje i suradnju institucija EU te doprinosi politikama i reformama EU, ima viziju budućnosti.

Prijedlozi sustava vizualnog identiteta trebaju pružiti prepoznatljiv, dosljedan i suvremen oblik za provedbu Komunikacijske strategije tog predsjedavanja u svim fazama kampanje i u svim medijima, prostor u kojem će vizualni identitet zaživjeti jest međunarodna institucionalna suradnja.

Vizualni identitet treba podržati poruku o pripadnosti Hrvatske europskom kulturnom i civilizacijskom krugu te njezinu ukupnu spremnost da bude ravnopravna i konstruktivna članica moderne Europske unije te biti prepoznatljivo hrvatski u suvremenom europskom kontekstu, kao i potpis pod projekte različitog obujma i sadržaja s područja kulture, znanosti, obrazovanja, gospodarstva, turizma.

Slogan bi trebao biti “jasan, pamtljiv i privlačan te se obraćati širokoj domaćoj i stranoj javnosti”, a ton komunikacije slogana treba se temeljiti na racionalnom i odmjerenom nastupu te sažeti glavne poruke HRPRES2020. Vizualni identitet i slogan koristit će se na informativno-promidžbenim materijalima i u medijima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ukupni fond nagrada iznosi 86 tisuća kuna bruto, a dodjeljuju se po tri novčane nagrade za vizualni identitet i za slogan.

Prve tri nagrade za vizualni identitet iznose 33 tisuća kuna, 22 tisuće kuna i 11 tisuća kuna, a nagrade za slogan 11 tisuća kuna te šest i tri tisuće kuna.

Vizualni identitet i slogan sagledavat će se kao cjelina, ali predstavljat će dvije odvojene nagrade prilikom ocjenjivanja.

Pozvanim natjecateljima koji nisu osvojili nijednu nagradu, a predali su rad u predviđenom roku, isplatit će se obeštećenje u bruto iznosu od sedam tisuća kuna po natjecatelju, neovisno o broju predanih radova.

U Ocjenjivačkom sudu su grafički dizajneri Damir Bralić, Antti Hinkula, Jan Pavlović, predstojnik Ureda predsjednika Vlade RH Zvonimir Frka Petešić, kreativni direktor i copywriter Jakov Vilović, predstavnica Ministarstva vanjskih i europskih poslova RH Katja Šare i predstavnica Ministarstva kulture RH Nevena Tudor Perković.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE
Exit mobile version