Nepravomoćna presuda: Dr. Markić dokazala da nije zarađivala na kontracepciji, sutkinja Kantolić ipak oslobodila Derifaj

Foto: Snimka zaslona, Fah; fotomontaža: Narod.hr

Jučer je sutkinja Sandra Kantolić na zagrebačkom Kaznenom sudu donijela nepravomoćnu presudu kojom je, nakon 5 godina sudskog procesa – oslobodila odgovornosti za klevetu novinarku RTL Direkta Danku Derifaj.  Obrazloženje presude još nije dostupno.

Dr. Željka Markić tužila je Danku Derifaj 2016. godine kad je u prilogu o prvom Hodu za život koji je objavljen na RTL Direktu iznijela neistinitu tvrdnju da „dr. Markić zarađuje od tableta koje sprječavaju začeće“.  Željka Markić dala je Derifaj intervju, u kameru, odgovarajući na njezina pitanja jasno rekla  kako njezina tvrtka nikad nije prodavala kontraceptivna ili abortivna sredstva niti je ikad radila klinička ispitivanja koja bi istraživala kontracepciju, te je novinarku uputila kako njezine tvrdnje može provjeriti na tijelima nadležnim za izdavanje dozvola.  Unatoč tome, Danka Derifaj objavila je prilog u kojem je o Željki Markić, bez dokaza, tvrdila sljedeće: “Kad je netko protiv pobačaja, onda je vrlo neobično da zarađuje od tableta koje sprječavaju začeće“.

> Dr. Željka Markić: ‘Ono što CNN ne može u SAD-u, RTL može u Hrvatskoj – niti nakon 3,5 godine presude nema’

 

> Dr. Željka Markić tužila je zbog klevete: RTL-ova Danka Derifaj treći put odgodila ročište 

Prilog Danke Derifaj na RTL Direktu objavljen prije 5 godina, nakon prvog Hoda za život u Hrvatskoj možete pogledati OVDJE.

> Sud srušio presudu da je dr. Željka Markić iznijela klevetu o LGBT aktivistici Mimi Simić

> Tužba dr. Markić protiv RTL-ove Danke Derifaj zbog klevete: Ročište odgođeno zbog bolesti odvjetnice Sloković 

> RTL-ova urednica drugi put zaredom odgodila ročište za tužbu zbog klevete 

Željka Markić komentirala je jučerašnju, oslobađajuću presudu za Danku Derifaj: “ Presuda je nepravomoćna i žalit ćemo se na nju. Već smo uspješno srušili jednu drugu, također ideološki motiviranu presudu sutkinje Sandre Kantolić.  Sutkinja Kantolić prihvatila je nevjerojatnu konstrukciju Danke Derifaj, na štetu istine, opravdavajući neprofesionalno novinarstvo i ideološki motivirano blaćenje neistomišljenika.  Naime, dokazali smo na sudu da je lažna i klevetnička tvrdnja Danke Derifaj da „zarađujem na tabletama protiv začeća“. Dokazali smo da je su moji odgovori na postavljena pitanja u prilogu za RTL točni: da moja firma nije nikad prodavala kontraceptivna ili abortivna sredstva niti se bavila kliničkim ispitivanjima istih. Dokazali smo i da je moja tvrtka surađivala s Tevom isključivo na  kliničkim ispitivanjima neuroloških lijekova.  A onda je Danka Derifaj složila konstrukciju da je ona tvrdnjom da ja zarađujem na kontracepciji u stvari mislila reći da ja poslovno surađujem s Tevom, a kako ova multinacionalna kompanija s više od 30 000 zaposlenika zarađuje između ostalog i na kontracepciji – to onda znači da i moja firma – koja s Tevom surađuje u potpuno drugom području – u stvari zarađuje na kontracepciji. Ovu misaonu akrobaciju Danke Derifaj koju je sutkinja Sandra Kantolić prihvatila kao izgovor za svoju presudu – značila bi da Derifaj ima pravo u  nekom sljedećem prilogu u RTL Direktu optužiti npr. liječnika koji se zalaže za zaštitu života od začeća, recimo neurologa ili pedijatra, a zaposlen je u bolnici u kojoj se rade pobačaji – „da dok hoda za život istovremeno svoju plaću zarađuje na pobačajima“.  Zahvaljujem se Odvjetničkom društvu Planinić, Šoljić i partneri na ustrajnom zastupanju istine, strpljivosti i profesionalnosti.“

Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 50, 100, 200 ili više kuna. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr