Site icon narod.hr

Pacijenti jutros ostali bez zdravstvenog osiguranja, HZZO kaže da je riješio problem

osiguranika

Foto: Fah

Neki pacijenti u Hrvatskoj postali su, doslovno preko noći, neosigurane osobe. Naime, iz nekoliko ordinacija obiteljske medicine potvrđeno je da im od 7 sati sustav HZZO-a za svakog pacijenta dojavljuje da se radi o “neosiguranoj osobi”, javlja N1.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Liječnici su rekli da ne znaju o čemu se radi.

Od jutra ‘u blokadi’

“Od jutros smo u blokadi. Sustav dojavljuje za sve pacijente da su neosigurane osobe. Mi im u tim uvjetima možemo pružiti zdravstvene usluge, ali samo uz naplatu istih”, rekao nam je Leonardo Bressan, liječnik opće medicine iz Rijeke i predsjednik Nadzornog odbora KoHOM-a (Koordinacija hrvatske obiteljske medicine).

Iz Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje potvrđeno je da je jutros bilo poteškoća u radu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
>HZZO: Tko po novome ima pravo na plaćeno dopunsko osiguranje?

“Problemi otklonjeni, sustav radi”

“Tijekom jutra došlo je do poteškoće u radu servisa za provjeru obveznog zdravstvenog osiguranja. Problemi su otklonjeni i sustav uredno radi”, poručili su.

Tijekom trajanja poteškoća, dodaju, korisnici sustava CEZIH (Centralni zdravstveni informacijski sustav Republike Hrvatske) bili su u mogućnosti provjeriti obvezno osiguranje osiguranika na službenim stranicama HZZO-a.

I HZZO nedavno bio na udaru hakera

HZZO se prije tri tjedna našao na udaru hakera pretrpjevši tzv. spoofing napad, vrstu kibernetičkog napada u koje se napadači lažno predstavljaju kao predstavnici HZZO-a kako bi došli do osjetljivih podataka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No, izbjegnuta je veća šteta. Ni blizu onakva kakvu je prilikom hakerskog napada pretrpio KBC Zagreb.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE
Exit mobile version