U nedjelju 2.11. završila je jesenska molitvena kampanja inicijative „40 dana za život”. Iz inicijative poručuju da je svaki grad sudionik u svijetu obilježio završetak svečanom i prigodnom molitvom.
Cijela je kampanja prošla u miru, a u Hrvatskoj je sudjelovalo oko 2000 aktivnih molitelja pred bolnicama i više od 10 000 molitelja koji su podržavali inicijativu ili molili u svojim domovima, molitvenim zajednicama, župama, samostanima. Plodovi jesenske kampanje u svijetu i Hrvatskoj su veliki.
U svijetu je u zadnji čas od pobačaja spašeno 548 djece, a u Hrvatskoj je spašeno 5 života za koje organizatori inicijative znaju. Također je zabiježen osjetan pad broja pobačaja u “KBC – Sestre milosrdnice” te u “KBC – Osijek”. Jedan od velikih plodova su i nekoliko gradova koji su se prijavili za sljedeću molitvenu kampanju, među kojima je i Vukovar.
“To su oni plodovi za koje znamo, a koliko je tek onih za koje ne znamo!”, kazala je Petra Tišljarić, koordinatorica bdijenja za Hrvatsku.
Voditelj nacionalne inicijative Ante Čaljkušić, u ime organizacijskih timova, zahvaljuje svima koji su se uključili u ovo, kako oni kažu, jako djelotvorno i Bogom nadahnuto djelo koje će uroditi još većim plodovima.
“Hrvatska neće doživjeti ekonomski napredak i gospodarsku preobrazbu, ako u prvome redu ne doživi duhovnu preobrazbu, a to je spoznaja da svaka nerođena ljudska osoba ima pravo na život. Spoznaja da je svako nerođeno dijete originalno i neponovljivo u povijesti, veličantveno te dragocijeno i savršeno ljubljeno u Božjim očima dovest će do pročišćenja drugih misli i djela koja su ključna za radostan i sretan život, za izlazak iz duhovne, moralne i materijalne krize”, zaključio je Čaljkušić.
Tekst se nastavlja ispod oglasa Tekst se nastavlja ispod oglasaIzvor: narod/h
Photo: narod.hr
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.