Iako se očekuje da će Amerikanci najviše putovati unutar svoje zemlje – hrvatska odredišta pojačano se pretražuju na tamošnjem tržištu. Prema informacijama Ureda HTZ-a u SAD-u, ugledni američki časopis Forbes objavio je kako pretraživanje vezano za Dubrovnik na internetskim tražilicama kontinuirano raste. Na jednoj popularnoj stranici rast iznosi čak 205 posto.
Dobra je to vijest za biser južnog Jadrana s obzirom na to da je lani zbog epidemije zabilježen najveći pad turističkog prometa u posljednjih nekoliko desetljeća, prenosi HRT.
Vrijeme kada se putuje manje nego ikada prije, neki su iskoristili za upoznavanje Hrvatske. Tako su gosti iz Belgije nakon Dubrovnika obišli i Korčulu, Mljet, Šipan. Svugdje su se zadržavali po nekoliko dana.
Ipak, pandemija je u Dubrovnik dovela digitalne nomade. Već 30 dana, oni ovdje uživaju, rade i žive.
– U početku smo svi mislili da je ovo mjesto na koje se dolazi nakratko, ali što dulje ovdje boravimo, dulje želimo i ostati. Istraživali smo i grad izvan zidina, kako bismo upoznali područja o kojima ne znamo mnogo. Uistinu smo zadovoljni, kaže kaže Kaisu Koskela iz Finske.
– Pa, sada više ne želimo otići! Imali smo odlična iskustva, otkrila sam – i netko moje dobi može doći i početi novi život kao digitalni nomad. Ostvarilo se sve čemu smo se nadali, dodaje Marlee McCormik iz SAD-a.
Ipak, čini se da prava sezona tek počinje. Na dubrovački aerodrom sletio je prvi zrakoplov iz Frankfurta – kako je rečeno, najvažniji dubrovački let. Uz Frankfurt, tu su veze i s Madridom, Barcelonom te Varšavom, a uskoro se očekuju i prvi letovi prema SAD-u i Rusiji.
– Sretni smo da krećemo nekako optimistično u sezonu, vidimo i poboljšanje epidemiološke situacije, porast procjepljenosti. Izvrsne su najave i za druge letove i destinacije. Prije svega moram istaknuti SAD i Moskvu, kaže direktorica TZ-a Dubrovnik Ana Hrnić.
Direktor Zračne luke Dubrovnik Frano Luetić poručuje: “Kako budu naši hotelijeri kazali – ako bude dobar booking, uspostavljat će se linije.
U Hrvatskoj u dosadašnjem dijelu godine s tržišta SAD-a ostvareno je gotovo 70 tisuća noćenja, što je, u odnosu na isto razdoblje lani, porast od 38 posto. I Britanci će uskoro krenuti put Hrvatske – prema najavama, 21. lipnja počinje njihovo turističko otvaranje.
Tekst se nastavlja ispod oglasa Tekst se nastavlja ispod oglasa