Prema informacijama RTL-a prvo sučeljavanje predsjedničkih kandidata u drugom krugu gledalo je više od 800 000 gledatelja ili 19,7 % gledatelja u skupini 4+ , odnosno 13,2% gledatelja u dobi između 18 i 49 godina.
S obzirom na važnost debata u ovako izjednačenoj utrci Kolinde Grabar Kitarović i Ive Josipovića – pristranost RTL-ovih uvodnih priloga veliki je minus za ovu komercijalnu televiziju.
Naime, oba kandidata su predstavljena uvodnim prilozima – pri čemu je u uvodnom prilogu Ivu Josipovića predstavljala njegova mama Milica i prijatelj s fakulteta, dok su Kolindu Grabrar Kitarović predstavljali i njezini oponenti i javno izjašnjeni podupiratelji Ive Josipovića – Jadranka Kosor i Ivica Maštruko. Ako su urednici željeli u prilozima predstaviti one koji su “za” predsjedničke kandidate i one koji imaju zamjerke na njihov rad, neprofesionalno je da u prilogu o Ivi Josipoviću nije bilo onih koji iznose kritiku.
Dvostruki kriteriji vidjeli su se i u selekciji snimaka i fotografija – dok se iz odabira Nataše Božić stječe dojam da je Kolinda Grabar-Kitarević uvijek u društvu ili Ive Sanadara ili Tomislava Karamarka, novinar koji je pripremio prilog o Ivi Josipoviću – Hrvoje Krešić je nakon pet godina predsjendičkog mandata Ive Josipovića jedva uspio pronaći koji kadar sa Zoranom Milanovićem, Dejanom Jovićem, Marinom Merzel-Lovrić ili Slavkom Linićem. Za kakve god kriterije da su se odlučili urednici RTL-a – profesionalni odnos prema gledateljima traži da su iste kriterije primijenili na priloge o oba kandidata.