Ministar Siniša Hajdaš Dončić krivce zbog loših šahtova i gužvi na autocestama pronalazi svuda oko sebe. Prvo je prozvao glasnogovornicu HAC-ONC-a, a danas je okrivio i bivše ministre za koje je rekao kako su se miješali u rad inspekcije te da su prebrzo gradili autoceste.
Za razliku od ministra koji nije preuzeo niti zrno odgovornosti, sindikati vide problem upravo u ministru. Postavlja se pitanje, zašto je ministar godinu i pol odgađao mijenjanje opasnih šahtova? Sindikati misle kako se to čini zbog monetizacije autocesta, odnosno ‘prikrivanja problema’ pred potencijalnim koncesionarima.
A upravo u lošoj komunikaciji HAC- ONC-a ministar i danas vidi najvećeg krivca za gužve koje su se dogodile prošli vikend: “Vjerojatno su se prijašnji ministri miješali u rad inspekcije, prebrzu gradnju. Ja stvarno ostavljam ljude koji su za to plaćeni i brinu o sigurnosti, da rade svoj posao. Što su i napravili – prijavili državnom odvjetništvu one grijehe iz prošlosti prebrze gradnje, isto tako i naložili HAC-u da projektira izmiještanje šahtova’, rekao je Hajdaš Dončić za Dnevnik.hr.
Čiji su ministri “krivi” za današnje stanje?
Ako već spominje bivše ministre, tada treba reći kako se radi o Radimiru Čačiću, jer je dio u kojem se sada mijenjaju šahtovi pušten u promet za vrijeme koalicijske vlade Ivice Račana. A u vrijeme Božidara Kalmete, ostatak do Ravče. No, nesreća koja je bila okidač za mijenjanje šahtova, podsjeća HDZ-ov Gordan Jandroković za Dnevnik.hr, dogodila se prije godinu i pol.
“Svatko razuman postavit će pitanje: A što je gospodin Hajdaš Dončić radio u ovih više od godinu i pol dana? Nikad on ne kaže: Odgovoran sam. Uvijek su odgovorni neki drugi. To je mogao raditi na početku mandata, ali nakon tri i pol godine neuspjeha, potpuno je jasno da čovjek nije za taj posao”, rekao je Jandroković za Dnevnik Nove TV.
Predsjednik nezavisnog cestarskog sindikata Mijat Stanić dao je svoje viđenje cijele situacije i pojasnio zašto je ministar čekao tih godinu i pol.
“Nakon što je inspekcija obavila nadzor, to je izvješće sakriveno da potencijalni koncesionari ne bi vidjeli što ih može očekivati. Do sad se o tom šutjelo i čekalo i kad je Vlada odlučila da od koncesije neće biti ništa, onda je krenula u realizaciju obnavljanja šahtova”, rekao je Stanić za Dnevnik.hr.
Kako izvještava Nova TV, šahtovi će se mijenjati sve do 19. listopada. Poslije sezone na red dolazi i krajnji jug. Ukupno ih je 300, kažu u HAC-u, a zamjena bi trebala stajati oko 20 milijuna kuna.
Slike prometnog kaosa na hrvatskim autocestama, kojih će svakim danom biti sve više, najgora su reklama za predstojeću turističku sezonu.
Tekst se nastavlja ispod oglasa Tekst se nastavlja ispod oglasa