Mons. Fabijan Svalina, ravnatelj, i Siniša Kovačić, glavni urednik Hrvatske katoličke mreže, susreli su se 7. veljače s djelatnicima Hrvatskoga katoličkog radija u sjedištu radija, Voćarska 106, na zagrebačkoj Šalati. Nakon što su 22. siječnja na izvanrednom zasjedanju HBK imenovani na spomenute dužnosti, najavili su nove smjernice za medijske institucije HBK, piše IKA.
Ravnatelj Svalina objasnio je odakle potreba za pokretanjem Hrvatske katoličke mreže: „Živimo u novim prilikama društva. I Crkva je dio toga društva. Biskupi su stoga promišljali da bi bilo potrebno umrežiti naše medije koje imamo u sastavu HBK – Hrvatski katolički radio, Informativna katolička agencija i novi mediji – s perspektivom da bi se, u bliskoj budućnosti, određeni mediji još mogli proširiti, primjerice u internetskoj televiziji ili drugim oblicima.”
Mons. Svalina napomenuo je kako je nakana kroz Hrvatsku katoličku mrežu pokušati dati odgovor potrebama hrvatskog društva i vjernika, jer očekuju veću prisutnost u svim važnim trenucima, kako za Crkvu tako i za hrvatsko društvo. „Potencijala ima, potrebno je samo umrežavanje kako bismo postali prisutniji među vjernicima kojima se prvenstveno obraćamo, ali i među onima koji žele čuti glas Crkve”, zaključio je ravnatelj HKM-a, objavljeno je na mrežnim stranicama HKR-a.
Siniša Kovačić, glavni urednik Hrvatske katoličke mreže, istaknuo je kako su pred medijima izazovna vremena: „Sukladno tim vremenima mislim da je HBK u pravom trenutku donijela najbolju moguću odluku da podigne Hrvatsku katoličku mrežu i da umreži tri katolička vrlo važna medija pod jednu domenu, da postanemo vidljiviji. U eri lažnih i negativnih vijesti ima jako mnogo dobrih vijesti i sjajnih sugovornika, argumenata koji nemaju prostora i jasno trasirani put do slušatelja. HKM bi to trebala promijeniti, otvoriti put da te vijesti, argumenti i stavovi, koji su na tragu katoličkog nauka i Crkve dođu do katoličkih vjernika, ali i šire javnosti koja nas poštuje i sluša.”
Da bi u tome uspjela, Hrvatska katolička mreža naglasak stavlja na timski rad, istaknuo je glavni urednik Kovačić i zaključio: „Poučen dosadašnjim iskustvom, siguran sam da timskim radom možemo postati vidljiviji, utjecajniji i jasniji, i ono što je najvažnije – mjerljiviji. A s druge strane, da nam naši slušatelji i čitatelji kažu jesmo li napravili dobar posao ili ne.”
Tekst se nastavlja ispod oglasa