Site icon narod.hr

Slobodan Prosperov Novak: “Jokićeva disertacija je Soroševski rad najgore vrste”

Foto: fah

Slobodan Prosperov Novak na okruglom stolu “Reforma obrazovanja – kurikul povijesti s osvrtom na Domovinski rat” optužio je bivšeg voditelja Ekspertne radne skupine za provedbu cjelovite kurikularne reforme Borisa Jokića da je prijedlogom kurikula u kojem nema oca hrvatske književnosti Marka Marulića donio “tempiranu bombu Šuvarove reforme”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ustvrdio je da u Jokićevoj doktorskoj disertaciji vezano uz Domovinski rat stoji samo da ga je izazvao hrvatski referendum o neovisnosti. “To je Soroševski rad najgore vrste”, rekao je Prosperov Novak.

Vezano uz najavu provedbe eksperimentalne faze reforme školstva, netočnom je ocijenio izjavu ministrice znanosti, obrazovanja Blaženke Divjak kako su recenzirani svi kurikuli.

“To nije točno. U Ministarstvu znanosti i obrazovanja recenzirano je samo devet od 29 kurikula. I oni za koje tvrde da su recenzirani, nisu recenzirani. Književnost je u HAZU-u negativno recenzirana, a poznato je i da je recenzija povijesti totalno negativna”, upozorio je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prosperov Novak smatra da se manipuliralo školama koje su se javile za provedbu eksperimentalne reforme jer od njih 72 oko 15 posto škola je na područjima “koje kontrolira HNS”. Prosperov Novak tvrdi da se ne radi o STEM području, već o nacionalnom identitetu koji je doveden u pitanje.

Na važnost reforme obrazovnog sustava podsjetio je pomoćnik ministrice znanosti i obrazovanja Vlado Prskalo istaknuvši kako se planira pojačati satnica namijenjena Domovinskom ratu.

 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE
Exit mobile version