Nastavlja se bojkot nastave u zagrebačkoj osnovnoj školi nakon što se u nju jučer nenajavljeno vratio učenik problematičnog ponašanja. Za sutra je najavljen veliki sastanak na kojem će se probati pronaći rješenje.
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih (MZOM) zatražilo je od Gradskoga ureda za obrazovanje, sport i mlade da preispita staro rješenje o primjerenom obliku školovanja za učenika problematičnog ponašanja zbog kojega roditelji učenika škole u koju je nedavno premješten svoju djecu drugi put u ovoj školskoj godini ne puštaju na nastavu, potvrđeno je iz MZOM-a, piše HRT.
>Ravnatelj škole u koju je premješten problematični dječak dao ostavku; danas nema nastave
S obzirom na to da rješenje o tome hoće li učenik pohađati nastavu u redovnom razredu ili u posebnom razrednom odjelu donosi Grad, a ne Ministarstvo, iz MZOM-a su objasnili da od Grada nisu tražili da se učenika premjesti u drugu školu, nego da preispita staro rješenje kako bi se učeniku osigurali primjereni uvjeti školovanja.
Po starom rješenju određeno je da učenik pohađa redoviti program uz individualizirane postupke u redovitom razrednom odjelu.
>Situacija s učenikom potpuno izmaknula kontroli: Fuchs moli ravnatelja da razmisli o ostavci
Fuchs: Ako rješenje nije adekvatno, mora se napraviti revizija
Nitko iz Ministarstva nije rekao u kojem će se trenutku učenik zbog kojega ostali učenici bojkotiraju nastavu, vratiti u školu, rekao je ministar Radovan Fuchs. Dodao je kako će se rješenje sigurno pronaći, ali i kako je za sve potrebna suglasnost i suradnja roditelja.
“Učenicima je mjesto u školi, a sva satnica u kojoj izostaju se mora nadoknaditi”, poručio je.
>Djeca zbog problematičnog učenika danima ne idu u školu. Što čini Ministarstvo?
Istaknuo je i da je Ministarstvo cijelo vrijeme proaktivno radilo na rješavanju tog slučaja te da ga iznenađuje medijska pozornost prisutna tijekom tog procesa. Ministar je ponovio i da sličnih situacija u hrvatskim školama ima puno, no da se one rješavaju propisanom procedurom unutar škola.
>Roditelji prosvjedovali nakon što se problematični dječak pojavio u školi: ‘Netko je problem trebao detektirati puno prije škole’
“Ako rješenje nije adekvatno, mora se napraviti revizija. Tek ako rješenje osnivača uključuje odobravanje posebnog razrednog odjela, pomoćnika u nastavi ili nečega izvan redovnog financiranja neke ustanove, uključuje se ministarstvo”, kaže Fuchs.