Site icon narod.hr

Slučaj učenika problematičnog ponašanja: Ministarstvo zatražilo preispitivanje starog rješenja

učenika

Foto: fah

Nastavlja se bojkot nastave u zagrebačkoj osnovnoj školi nakon što se u nju jučer nenajavljeno vratio učenik problematičnog ponašanja. Za sutra je najavljen veliki sastanak na kojem će se probati pronaći rješenje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih (MZOM) zatražilo je od Gradskoga ureda za obrazovanje, sport i mlade da preispita staro rješenje o primjerenom obliku školovanja za učenika problematičnog ponašanja zbog kojega roditelji učenika škole u koju je nedavno premješten svoju djecu drugi put u ovoj školskoj godini ne puštaju na nastavu, potvrđeno je iz MZOM-a, piše HRT.

>Ravnatelj škole u koju je premješten problematični dječak dao ostavku; danas nema nastave

S obzirom na to da rješenje o tome hoće li učenik pohađati nastavu u redovnom razredu ili u posebnom razrednom odjelu donosi Grad, a ne Ministarstvo, iz MZOM-a su objasnili da od Grada nisu tražili da se učenika premjesti u drugu školu, nego da preispita staro rješenje kako bi se učeniku osigurali primjereni uvjeti školovanja.

Po starom rješenju određeno je da učenik pohađa redoviti program uz individualizirane postupke u redovitom razrednom odjelu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
>Situacija s učenikom potpuno izmaknula kontroli: Fuchs moli ravnatelja da razmisli o ostavci

Fuchs: Ako rješenje nije adekvatno, mora se napraviti revizija

Nitko iz Ministarstva nije rekao u kojem će se trenutku učenik zbog kojega ostali učenici bojkotiraju nastavu, vratiti u školu, rekao je ministar Radovan Fuchs. Dodao je kako će se rješenje sigurno pronaći, ali i kako je za sve potrebna suglasnost i suradnja roditelja.

“Učenicima je mjesto u školi, a sva satnica u kojoj izostaju se mora nadoknaditi”, poručio je.

>Djeca zbog problematičnog učenika danima ne idu u školu. Što čini Ministarstvo?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Istaknuo je i da je Ministarstvo cijelo vrijeme proaktivno radilo na rješavanju tog slučaja te da ga iznenađuje medijska pozornost prisutna tijekom tog procesa. Ministar je ponovio i da sličnih situacija u hrvatskim školama ima puno, no da se one rješavaju propisanom procedurom unutar škola.

>Roditelji prosvjedovali nakon što se problematični dječak pojavio u školi: ‘Netko je problem trebao detektirati puno prije škole’

“Ako rješenje nije adekvatno, mora se napraviti revizija. Tek ako rješenje osnivača uključuje odobravanje posebnog razrednog odjela, pomoćnika u nastavi ili nečega izvan redovnog financiranja neke ustanove, uključuje se ministarstvo”, kaže Fuchs.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE
Exit mobile version