Stranica koronavirus.hr: Je li proveden javni natječaj za komuniciranje krizne situacije s javnošću putem PR agencije i koliko koštaju te usluge?

Kvalitetna, pravodobna i istinita komunikacija s javnošću pogotovo u slučaju krize kroz koju prolazimo važan je element zadržavanja povjerenja u institucije države i najbolji način sprječavanja širenja polu-informacija i dezinformacija. Dosadašnji rad i izvješćivanje Stožera civilne zaštite RH ulijeva povjerenje te im i ovim putem izražavam podršku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U današnje vrijeme, uz medijsko izvješćivanje putem novina, televizije i radija, informiranje javnosti putem službenih Internet-stranica gotovo je jednako važno. Veća količina informacija i službene upute od koristi su građanima za bolje razumijevanje mjera koje donosi Stožer. Vlada Republike Hrvatske javno je objavila (tportal.hr 18.3.2020.) kako krizno komuniciranje putem web stranice Koronavirus.hr za Vladu obavlja tvrtka Media val. O ovom slučaju pisao je i Poslovni dnevnik (13. ožujka ove godine) te je naveo kako je domenu Coronavirus.com registrirala Svjetska zdravstvena organizacija (WHO), dok je u Hrvatskoj domenu Koronavirus.hr registrirala privatna tvrtka, i to spomenuta marketinška agencija za odnose s javnošću.

U svakom slučaju zakup domene od strane managementa Media vala 10. ožujka ove godine dobar je poslovni potez. Prosječna cijena zakupa „hr“ domene stoji između 500 i 600 kuna godišnje (npr. kod optimahosting.hr).

S druge strane Stožer i Vlada jednoglasni su u tome da nitko ne bi trebao ekstra-profitirati od krize u kojoj smo se našli.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Također, ne treba zaboraviti i to da postoji poseban režim za službene internet stranice državnih tijela koja koriste domenu „gov.hr“ (poput https://vlada.gov.hr/). Naime, domenu koronavirus.gov.hr ne mogu zakupiti privatne tvrtke.

Pohvaljujući dosadašnju transparentnost Vlade u objavi ovih i drugih informacija uz krizne situacije koje su nas pogodile, poslovni potez Media vala (samo ako nije bilo prethodnog dogovora), te opće opredjeljenje kako u ovoj krizi ne bi trebao nitko ekstra-profitirati, nadležni bi trebali objasniti javnosti zašto se u komunikaciji Vlade ne koristi gov.hr domena. Također, bilo bi lijepo kad bi nam rekli je li proveden javni natječaj za komuniciranje krizne situacije s javnošću putem PR agencije te  koliko državni proračun (tj. nas građane jer se radi o našem novcu) koštaju usluge Media vala.

Te je odgovore potrebno dobiti zbog pune transparentnosti rada Vlade kojom se ona neprestance diči i, uz sve što nam se ovih dana događa, sprečavanja dodatnih probavnih tegoba građana.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.