Utjecaj koronavirusa na gospodarstvo: Kina, barovi i koncerti na vrhu su popisa mjesta koje će ljudi vjerojatno izbjegavati još neko vrijeme

Foto: fah

Dok su dužnosnici u SAD-u i u svijetu pod sve većim pritiskom da ponovo otvore gospodarstvo, zdravstveni stručnjaci upozoravaju da bi ishitreni izlaz iz blokade mogao potaknuti drugi val infekcija i poništiti veliki dio do sada ostvarenog napretka u usporavanju širenja Covida-19. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bez obzira na to je li ponovno otvaranje preuranjeno ili ne s epidemiološkog stajališta, mnogi ga vide kao jedinu opciju za ograničavanje gospodarskih posljedica blokade, koja je već razorila američko gospodarstvo, ostavivši više od 20 milijuna ljudi bez posla. 

Kako prikazuje grafikon u nastavku, kina, barovi i koncerti na vrhu su popisa mjesta koje će ljudi vjerojatno izbjegavati još neko vrijeme. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Međutim, ponovno otvaranje neće automatski pokrenuti gospodarske aktivnosti, budući da će se ljudi i dalje vjerojatno ponašati oprezno čak i ako im zakonski bude dozovljeno vratiti se uobičajenom poslovanju.

Prema Statistinom Barometru za COVID-19, tjednoj anketi koja ispituje stavove potrošača u pogledu pandemije, mnogi Amerikanci planiraju izbjegavati određene situacije/masovna okupljanja čak i nakon što se ograničenja ukinu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.