Uspjeh nogometne reprezentacije na svjetskom prvenstvu u Rusiji najveći je globalni međunarodni uspjeh i reklama za našu državu u odnosu na dosadašnje kampanje u svim svjetskim medijima. Može li naš turizam profitirati od uspjeha naše reprezentacije i može li nogometni uspjeh promijeniti i naš mentalitet u Temi dana analizirali su Mladen Vedriš ekonomski analitičar i Kristijan Stanišić direktor Hrvatske turističke zajednice.
Kristijan Stanišić je naglasio kako je HTZ uspjeh reprezentacije već sada jako dobro iskoristila u promotivne svrhe. “Proteklih dana i tjedana imali smo niz mini kampanja da tako kažem na društvenim mrežama i internetskim platformama. Evo u milijunima, odnosno, desetcima milijuna gledamo pregled i impresije. Praktički na svim društvenim mrežama svega onog što se komuniciralo u Hrvatskoj i Hrvatskom turizmu, naravno, i Hrvatskoj općenito”, kazao je.
Članci o Hrvatskoj u svjetskim medijima pregledani su više od 60 milijardi puta! Prema grubim procjenama o Hrvatskoj je pročitalo barem jedan članak, ili pregledan jedan TV prilog između dvije i dvije i pol milijarde ljudi. To je više nego u svim PR kampanjama u zadnjih 28 godina. “Ostaje pitanje kako kapitalizirati taj medijski i socijalni kapital, činjenicu da je Hrvatska postala s jedne strane simpatična zemlja, a s druge strane poštovana zemlja!”, naglasio je Mladen Vedriš. “Moramo shvatiti da izvrsnost zahtjeva puno napora, rada i organizacije!”, naglasio je te dodao: “Izvrsnost na bilo kojem području ima ista pravila igre koje smo ovako spektakularno vidjeli u nogometu”.