GNK Dinamo i tehnički sponzor kluba adidas predstavili su u fan shopu u centru Zagreba nove službene dresove za sezonu 2019/20., objavio je klub na svojim stranicama.
Nakon jedne od najboljih sezona u povijesti kluba – osvojenog naslova prvaka Hrvatske i titule pobjednika Superkupa te nakon povijesnog proljeća u Europi i nastupa u osmini finala Europa lige, prva momčad Dinama na prekrasnim će novim adidas dresovima s ponosom iznad grba nositi tri zvjezdice. Zvjezdice označavaju ukupno 30 osvojenih naslova prvaka u bogatoj povijesti kluba, a svaka predstavlja po 10 osvojenih titula.
Na predstavljanju dresova u Dinamovu fan shopu u Jurišićevoj ulici u srijedu, 17. srpnja bili su igrači prve momčadi Arijan Ademi, Dominik Livaković, Dinko Horkaš, Kevin Theophile-Catherine, Emir Dilaver, Nikola Moro, Amer Gojak, Antonio Marin, Mislav Oršić, Bruno Petković i Lovro Majer.
Novi adidas dresovi izrađeni su od najkvalitetnijih sportskih materijala te sadrže ClimaLite opremu, a ove sezone klub je atraktivnom vizualnom promocijom i spektakularnom igrom svjetla predstavio kompletnu garnituru i tri novodizajnirana dresa. Igrači Dinama na modnoj su pisti premijerno predstavili dresove koji su odraz sportske autentičnosti, ali i urbanog street style izgleda.
Plavi dres za domaće utakmice izrađen u retro stilu po uzoru na 70-te godine prošlog stoljeća
Gostujući žuti dres koji je svojevrsna poveznica grada Zagreba i povijesti kluba
Treći europski dres izrađen u futurističkom stilu u kombinaciji tamnoplave i žute boje
Prvi dres Dinama prepoznatljive je plave boje, ovoga puta u retro stilu s okomitim bijelim crtama. Aktualna kombinacija plave s tankim okomitim bijelim prugicama prvi je put predstavljena na ljeto 1987. godine, a tada je bila riječ o svjetlijoj nijansi plave. Sadašnja temeljna boja i dizajn popraćen bijelim dodacima svojevrsna su poveznica s Dinamom iz druge polovice 70-ih godina kad je momčad prvi put nosila adidas dresove. Upravo je adidas bio prvi inozemni tehnički sponzor u povijesti kluba, a klub nastavlja tradiciju domaćeg dresa u boji grada Zagreba. Na leđima i u ovoj sezoni ostaje natpis ”Nema predaje”.
Ove sezone drugi, odnosno gostujući dres Dinama ostaje žute boje, a nastavlja predstavljati poveznicu detalja iz povijesti grada i kluba koji su bili označeni upravo žutom bojom – prvi električni tramvaj u Zagrebu, pročelja diljem grada, žute mreže na golovima Dinama kroz povijest… Na turneji po Južnoj Americi početkom 50-ih godina Dinamovim su se igračima svidjeli dresovi popularnoga Peñarola iz Montevidea: žuto-crne okomite pruge. Ondje su tada kupili komplet takvih dresova pa ih koristili u brojnim prvenstvenim utakmicama. Klub je početkom 60-ih također nabavio novi žuto-crni komplet po uzoru na Peñarol i u toj garnituri također igrao neke prvenstvene utakmice. Postoje i foto-zapisi sa utakmica glavne i juniorske Dinamove momčadi pri čemu su stariji igrali u plavoj, a mladi u žuto-crnoj kombinaciji. I u novije doba klub je u nekoliko navrata koristio zanimljive dresove u nijansama žute boje.
Treći dres u kojem momčad pretežno nastupa u europskim utakmicama ove sezone ima futuristički, zanimljiv i moderan izgled, a radi se o kombinaciji tamno plave i žute boje. Izrazito tamnu nijansu plave boje Dinamo je prvi pute predstavio 1984. godine. Od ljeta 2007. za europske utakmice promovirana je tamnoplava garnitura, a od 2017. godine klub je zamijenio tamnoplavu crnom. Od ovoga ljeta glavni europski dres ponovno je tamnoplavi te se vraća na tragove povijesti. U novoj garnituri tamnoplavoga europskog dresa pojavljuju se i elementi žute boje, a to je i djelomična poveznica sa starim vremenima kad je Gradjanski krajem 30-ih godina koristio pričuvnu garnituru s plavo-žutim prugicama. Ovaj europski dres po prvi put ove sezone ima grb u modernoj outline tehnici zbog čega djeluje još atraktivnije.
Na tragu posljedne ostvarenih uspjeha koji će ostati upisani u bogatoj povijesti kluba te uoči nove sezone u kojoj momčad kreće u osvajanje novih trofeja, klub je u suradnji s tvrtkom adidas odabrao vizualno atraktivan spoj prošlosti i budućnosti.
Po završetku promocije uz igrače prve momčadi, za navijače je organiziran i late night shopping u Dinamovu fan shopu u centru metropole. Najbrži navijači po prvi put su imali priliku kupiti nove dresove odmah po završetku promocije.
Ivan Milić, sport marketing manager adidas Croatia, rekao je: “Ovim putem htjeli bismo izraziti svoje zadovoljstvo suradnjom s Dinamom te veliki ponos što smo bili dio povijesne priče kroz jedan od najvećih uspjeha kluba– proljeće u Europi nakon 49 godina. Dinamo je prepoznat u našoj kompaniji kao uspješan klub koji poseban naglasak stavlja na rad s mladim igračima te je u tom pogledu jedan od vodećih europskih klubova. Trudimo se svake sezone osvježiti našu ponudu i prezentaciju kroz nove dresove te je Dinamo na taj način u rangu s ponajvećim europskim klubovima s kojima adidas surađuje. Ove sezone smo u suradnji s klubom uspješno spojili tradicionalno i moderno te se na taj način želimo približiti svim navijačima Dinama. Nadamo se da se novi dresovi sviđaju navijačima i da će klub u njima i dalje ostvarivati sportske uspjehe.”
Tomislav Rukavina, direktor sektora marketinga i prodaje GNK Dinamo, je poručio: “S velikim ponosom i zadovoljstvom predstavljamo nove adidas dresove Dinama. Imamo odličnu suradnju s tehničkim sponzorom kluba tvrtkom adidas i vjerujem da će se novi atraktivni dresovi svidjeti svim našim navijačicama i navijačima. U suradnji s adidasom kroz dizajn smo i ove godine provukli svojevrsnu poveznicu s gradom Zagrebom, prvi dres koji je prepoznatljive plave boje kroz retro stil i okomite bijele prugice posvetili smo bogatoj povijesti kluba, dok smo se kod trećeg, europskog dresa odlučili za futuristički dizjan, vratili plavu boju, te dodali atraktivan element kao što je grb u outline tehnici. Smatramo da dres kao proizvod nije namijenjen isključivo sportašima već i široj populaciji različite dobi pa smo tako novu kolekciju odlučili prezentirati u konceptu urbanog stila za sve generacije. Zbog toga smo se i odlučili za vizualnu promociju dresova uz igru svjetlosti kod novog Dinamova fan shopa u samom centru Zagreba.”
Novi dresovi Dinama bit će u prodaji u fan shopu na stadionu Maksimir te u novom fan shopu u Jurišićevoj 2a, u centru Zagreba, od četvrtka, 18. srpnja. Isto tako, dresovi će biti dostupni i u web shopu Dinama na shop.gnkdinamo.hr. Sve ostale detalje moći ćete saznati uskoro na službenim kanalima kluba.