Vodeća momčad engleskog nogometnog prvenstva Manchester City dan nakon 0-3 poraza od Liverpoola u prvoj utakmici četvrtfinala Lige prvaka objavila je kako je sklopila partnerski ugovor s najpopularnijom aplikacijom za traženje parova Tinderom. Kako prenose britanski mediji, ugovor između dvije stranke vrijedan je više milijuna funti.
“Tinder je ogromna globalna platforma koja, kao i nogomet, povezuje milijune ljudi svakodnevno s različitih dijelova svijeta”, rekao je Cityjev šef marketinga Tom Glick te dodao kako je ovo odlična ideja koja bi mogla spojiti interese Tindera i nogometnog kluba na nov, zabavan i kreativan način.
“Vjerujemo kako ovom suradnjom možemo puno postići. Nogomet spaja fanove, potiče emociju i strast koju ljudi dijele prema sportu”, izjavio je Glick.
Tinder, aplikacija za spajanje ljudi, u vlasništvu je Match Group Inc. Početak suradnje odlučili su prikazati tako što je Tinder na cepeline stavio bijelo plavu boju (kao što je i na dresovima Cityja) na kojima se ujedno nalaze logotipi obje stranke sporazuma.
Isto tako, Tinder je na svojoj društvenoj mreži promijenio ikone kako bi se u potpunosti uklopili u boje kluba i podržali ih u utakmici protiv najvećeg rivala Manchester United, koja je na rasporedu u subotu u 18.30 sati.
“Htjeli smo napraviti nešto novo i neočekivano za naše fanove”, kazao je Glick.
Osim što je sklopio partnerstvo s Tinderom, City bi mogao potpisati još jedan sponzorski ugovor i to s novim dobavljačem opreme. Prema pisanjima Daily Maila, Puma je spremna platiti 50 milijuna funti godišnje kako bi zamijenila Nike kojemu postojeći ugovor ističe krajem ove sezone.
Tekst se nastavlja ispod oglasa Tekst se nastavlja ispod oglasaIzvor: Hina/mh
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.