Site icon narod.hr

Šebalj: Teško je reći gdje prestaje autonovinarstvo i gdje počinje influencanje

Foto: snimka zaslona HRT

Automobilist Juraj Šebalj gostovao je u emisiji HTV-a “Nedjeljom u 2” i govorio o automobilizmu i privatnom životu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

– Jako puno sam naučio od Pulića. Treba biti kompletna osoba kao i automobilist. Ako si samo automobilist, nećeš ništa napraviti, istaknuo je za početak emisije Juraj Šebalj.

Je li influencer?

Rekao je kako je prije svega automobilist.

– Čak mogu biti poduzetnik, otac sam, muž, vlasnik psa i tek kasnije mogu biti influencer. Od toga se dobro živi, pa bi bilo obrnuto da to jesam. Nije mi krivo što me mlađe generacije doživljavaju kao influencera. To je normalno. Kod nas su to ljudi koji utječu na nečije mišljenje. Međutim, influencer kod nas je u žargonu osoba koja ne radi ništa nego se samo slika za društvene mreže. Ako je to jedino što je preostalo da ne radim ništa nego se slikam za društvene mreže, onda žali Bože takvog Influencera. Ako nešto drugo radim uz to, onda je to relativno dobro. Meni je to prihvatljivo i mogu s tim živjeti, rekao je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Istaknuo je kako autoindustrija juri jako naprijed da je to strašno.

– Imate 15 brendova, a među 15 brendova imate 15 modela, koji svakih 6 godina izlazi novi, a svake 3 godine izlazi “facelift”. Uz to kad pomiješamo sve žive motore i opreme, moram pogledati prvo što sam naučio. Svakih tjedan dana dobivam novi automobil i onda brzo naučim sve o njemu. I tako svaki tjedan novi auto. Nakon dvije godine kad me netko pita o tom autu, moram dobro razmisliti i prisjetiti se, rekao je.

Vratio se na pitanje oko influencera i rekao kako je teško reći gdje prestaje autonovinarstvo i gdje počinje influencanje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

– U autonovinarstvu će se dogoditi smjena generacije. Pokušavam opstati kao autonovinar još od 1999. godine i teško je, rekao je.

Brendovi na našim prostorima

Rekao je kako su Audi, Mercedes i BMW na prostorima bivše Jugoslavije fenomenalni brendovi, ali su zloupotrebljeni.

– Ljudi gledaju kako da kupe takav polovan auto. Mi objavimo snimku Audija i onda netko kaže kako će ga kupiti za pet godina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za strujne automobile kaže kako nisu strastveni automobili, to su gadgeti.

– Ako netko voli APN-a, automatika, miris. To su automobili bez mirisa, boje i okusa. Kad čovjek osjeti miris trkaćeg benzina, to je nešto prekrasno. Tesla je napravio kompjuter na kotačima i treba isprobati taj auto. S takvim automobilima ćemo biti sigurniji i takvi automobili su neminovni, rekao je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE
Exit mobile version