Pobjeda hrvatske reprezentacije nad Rusijom prije nekoliko dana donijela je više spominjanja Hrvatske u stranim medijima nego što se ukupno spominjala u zadnje tri godine!
Mediatoolkit je objavio kako je naša reprezentacija spomenuta u stranim medijima 118.482 puta na dan utakmice s Rusijom, što je jako velika brojka. Time su Vatreni napravili veću promociju Hrvatske nego sve plaćene kampanje i ostali sportovi u zadnje tri godine.
The #WorldCup effect: More global websites wrote about Croatia after the #RUSCRO match than in the last 3 years combined!
Such amazing promotion for the country! pic.twitter.com/x8bx043xIk— Mediatoolkit (@mediatoolkit) 8. srpnja 2018.
Vatreni Hrvatskoj donose veliku promociju, a očekuje se i da će naše gospodarstvo zaraditi više od 2 milijarde kuna radi nastupa reprezentacije.
Skoko: U svijetu marketinga, najviše što možete postići je kada se drugi počinju zanimati za vas
Božo Skoko, autor knjige “Država kao brand”, u emisiji Otvoreno rekao je kako su Vatreni napravili čudo pojavivši se među četiri najmoćnije nacije u svijetu. “Ta je velika vijest izazvala veliku pozornost, a pobjedom nad Rusijom to zanimanje je poraslo. U svijetu marketinga, najviše što možete postići je kada se drugi počinju zanimati za vas. Onda počinju kopati i u samo pet koraka su ovdje”, rekao je Skoko naglasivši ulogu društvenih mreža i digitalne komunikacije.
Istaknuo je kako ovi uspjesi neće koristiti samo turizmu već i svim aspektima. “Koliko samo Englezi proteklih dana pokušavaju doznati o Hrvatskoj, njihovi časopisi nas ponovno otkrivaju jer su dobili dobar razlog. Napisali su više o Hrvatskoj zadnjih dana nego u zadnjih 10 godina”, rekao je.
Podsjetio je kako slavne 1998. nismo samo dobro igrali, već smo svijetu otkrili kvadratiće. “Sada uz kvalitetnu igru imamo i nekoliko dobrih priča – fair play igrače, sjajnog izbornika i simpatičnu predsjednicu”, kaže Skoko. “Iako kod nas ima negativnih komentara, predsjednica je postala jedna priča i na taj način pridonijela zanimanju za Hrvatsku. Koliko je ono, može se doznati kad se pogleda koliko je puta u Kini u pretraživače upisano njeno ime”, rekao je Skoko.
Tekst se nastavlja ispod oglasa Tekst se nastavlja ispod oglasa