Site icon narod.hr

Veliko zanimanje za Svjetsko prvenstvo, čak i veće nego za Brazil 2014.: Putničke agencije rasprodale aranžmane za Rusiju, raste interes i za rent a carom

Foto: Twitter

Putničke i rent a car agencije koje nude programe za putovanja i najam vozila za Svjetsko nogometno prvenstvo u Rusiji većinom su rasprodale sve aranžmane jer je zanimanje veće nego za prošlo prvenstvo u Brazilu, premda su u Rusiji cijene smještaja, pa i puta, sada skuplje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iz zagrebačke agencije Ban Tours, koja je i službena agencija Hrvatskog nogometnog saveza (HNS), doznaje se da su u potpunosti rasprodani charteri za pojedinačne utakmice grupne faze natjecanja, kao i za boravak u Rusiji tijekom odigravanja utakmica protiv Nigerije i Argentine.

“Ostao je tek manji broj slobodnih mjesta za odlazak na posljednje dvije utakmice u grupi, točnije za one Hrvatske protiv Argentine i Islanda”, kažu iz Ban Toursa.

I pulska turistička agencija Uniline je, po riječima njezinog predsjednika Uprave Borisa Žgombe, sto posto popunila charter letove za sve tri utakmice Hrvatske, u Kalinjingradu, Nižnjem Novgorodu i Rostovu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Dobro je što u tim gradovima postoj zračne luke, što olakšava postavljanje chartera, koji su za ovakve situacije iako ne jednostavan, ali isplativ poslovni pothvat. Svi nam chateri polaze iz Zagreba i jednodnevni su, što znači da se ljude odveze i poslije utakmice vrati doma, a to je i najjeftinija i najpraktičnija varijanta za mnoge navijače”, kaže Žgomba.

Dodaje da na svakom charteru imaju 150 do 160 putnika, kao i da se cijena kretala od oko pet do sedam tisuća kuna, ovisno o udaljenosti od Hrvatske do ruskih gradova u koji se leti.

Za razliku od velikog zanimanja za charter letove, za najam automobila i kombija putem rent a car Europcara, za što Uniline ima franšizu u Hrvatskoj, nisu zabilježili neko značajnije zanimanje, možda tek desetak vozila, što je, kaže Žgomba, znatno manje nego je bilo za primjerice Svjetsko nogometno prvenstvo u Francuskoj, kada nisu mogli zadovoljiti potražnju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

To, po ocjeni Žgombe, ima veze s udaljenošću Rusije i time što ta zemlja nije toliko pokrivena osiguranjem za vozila kao neke druge europske.

Ipak, da zanimanja navijača ima za najmom vozila kojima će iz Hrvatske u Rusiju na nogomet pokazuju podaci prodaje rent a car agencije Carwiz.

Foto: fah

“Zanimljivo nam je da smo u posljednja dva tjedna doživjeli svojevrsni ‘boom’ najma vozila koja će u Rusiju i nazad u Hrvatsku, jer je u tom razdoblju zabilježeno 15-ak rezervacija kombi vozila te više od 30 osobnih vozila. Ne čudi nas zapravo to zanimanje, jer iako dulje vremenski, u automobilu ili kombiju navijači mogu podijeliti troškove puta, pa im troškovi budu manji”, ističu iz Carwiza.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dodaju da takav oblik najma svakako osigurava značajnu uštedu, ali i tehničku sigurnost vozila i osiguranja pri grupnim putovanjima.

“U usporedbi s odlascima naših navijača na prethodna prvenstva u Austriji i Švicarskoj, pa i još davnije u Francuskoj, zanimanje za organizirana putovanja i najam vozila je za Rusiju otprilike isti, jer se uvijek radi manje-više i o istom broju navijača koji si mogu priuštiti ne samo novčano nego i zbog posla i drugih obveza odlaske na tako velika natjecanja zbog kojih su i cijene u destinacijama gdje se održavaju uvijek više nego inače”, ističu iz Carwiza.

Agencija Atlas u ponudi je imala charter aranžmane bez noćenja, ali s vodičima, obilascima gradova i transferima, što se, kako kaže voditeljica komunikacija u toj agenciji Nikolina Frklić, vrlo brzo rasprodalo, pogotovo za utakmicu protiv Nigerije u Kalinjingradu, koja je zbog blizine i cijene bila i najatraktivnija.

“Za nogometno najzanimljiviju utakmica Hrvatska-Argentina u Nižnji Novgorodu također smo rasprodali aranžmane bez noćenja, dok se još pokoje mjesto može naći na programu s dva noćenja”, otkriva Frklić, ocjenjujući da je zanimanje za te programe bilo veliko, kao i da upiti još dolaze.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Slijede novi aranžmani, ako Hrvatska prođe dalje

Iz svih tih agencija poručuju da su spremni, ako Hrvatska prođe u daljnji krug natjecanja, ponuditi i nove programe, jer će zanimanje za organizirane odlaske putem agencija sigurno tada porasti.

Slažu se i u procjeni da će na prve tri utakmice za Hrvatsku navijati ukupno nekoliko tisuća navijača iz Hrvatske, ali i da ih zapravo može biti i znatno više, jer su Hrvati u inozemstvu, kao i drugi ljubitelji hrvatskog nogometa iz drugih zemalja u tim zemljama mogli doći do ulaznica.

Vjeruju da će se, kao i na svakom velikom natjecanju, ulaznice moći kupiti i pred samu utakmicu, ispred stadiona, na ‘crno’, ili moguće i legalno, ako se za pojedine stadione ne rasprodaju unaprijed.

Prema podacima iz HNS-a, za svaku od tri prve utakmice Hrvatskoj je odnosno njezinom savezu i navijačima iz zemlje službeno pripalo oko 1.400 ulaznica za prvu utakmicu s Nigerijom, oko 2.100 za drugu s Argentinom i oko 2.000 za treću s Islandom, što ovisi o kapacitetu stadiona koji se u tim gradovima kreću od 35 do 45 tisuća sjedala.

Tatjana Miščančuk

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE
Exit mobile version