Američka komisija za vrijednosne papire i burze (SEC) pokrenula je istragu protiv njemačkog proizvođača luksuznih automobila BMW-a zbog dvojbenih prodajnih praksi kojima se napuhavaju podaci o broju prodanih automobila, izvijestili su u utorak američki mediji.
Prema navodima u The Wall Street Journalu (WSJ), SEC provjerava BMW-ove komercijalne prakse u SAD-u kako bi utvrdio nastoji li kompanija uz pomoć ovlaštenih trgovaca uljepšati podatke o broju prodanih automobila.
Američki regulatori sumnjaju da je BMW uz pomoć trgovaca napuhavao podatke o prodaji. Trgovci katkada kupuju vozila iz vlastitih zaliha i koriste ih za posudbu. Proizvođači im često nude bonuse za takvu kupnju kako bi poboljšali brojke o prodanim automobilima, prenosi novac.jutarnji.
„Posrijedi je fiktivna prodaja budući da proizvod nije stvarno prodan”, rekao je anonimni prodavač prema izvješću specijalizirane internetske stranice za automobilsku industriju Automotive News.
„SEC nas je kontaktirao i u potpunosti ćemo surađivati u njihovoj istrazi”, rekao je glasnogovornik za WSJ.
Tekst se nastavlja ispod oglasa