Facebook ima novu opciju – slanje i primanje novca

Facebook je predstavio novu opciju Facebook Messengera koja korisnicima omogućuje slanje i primanje novca bez dodatne naknade, navodi theverge.com.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Trebate kliknuti na oznaku “$” koja se sada pojavljuje u Messengeru i zatim upisati iznos koji želite poslati drugom korisniku. Novac se šalje odmah, iako može proći i nekoliko dana dok određeni iznos ne sjedne na vaš račun.

Sigurnost korisnika na prvom mjestu

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iz Facebooka pojašnjavaju kako je utrošeno jako puno vremena kako bi se kroz ovim novim sustavom omogućila sigurna transakcija. “Koristimo sigurne sustave koji šifriraju vezu između vas i Facebooka, kao i infomacije o bankovnoj kartici”, navode u kompaniji. O sigurnosti novčanih transakcija će brinuti novi tim.

“Sustav plaćanja je u sigurnom okruženju koji je odvojen od ostalih dijelova Facebook mreže i dobit će posebnu kontrolu i nadzor. Tim za brobu protiv prijevara nadzirat će sve sumnjive aktivnosti kako bi svi nalozi bili sigurni”, objašnjavaju iz Facebooka.

Za prvu upotrebu plaćanja trebate dodati debitnu karticu Mastercard ili Visa. Još nije poznato kada će biti dodana opcija za kreditne kartice ili kada će ova opcija biti dostupna u cijelome svijetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.